12. března 2013

Začínáme...

Jsem 20-ti letá studentka a velký nadšenec kosmetiky. Poslední dobou jsem si velmi oblíbila BIO kosmetiku, ale nepohrnu ani ničím "nebio" co krásně voní, vypadá nebo má jednoduše skvělý ohlas. Na tomto blogu se tedy dočtete recenze kosmetiky, ale i jiných zajímavých věcí, které si myslím, že by Vám mohly přinést užitek. 

K založení tohoto blogu mě vedly 2 důvody:

1) už nějakou dobu sleduji ostatní beauty blogy a neskutečně mě to baví a zajímá, proto bych i já ráda přispěla svojí trochou do mlýna =o) Kromě toho mám doma tolik kosmetiky, že by byla škoda nepodělit se se svými dojmy.

2) myslím, že na blozích přírodní kosmetika není tak často recenzovaná - ráda bych to napravila =o)

Přeji příjemnou zábavu! 

Magicalbeauty

Obrázek z weheartit

2 komentáře:

  1. Tak jsem tvůj blog zkoukla od začátku do konce a jsem moc ráda, že někdo píše o bio kosmetice, protože jsem se o ní taky začala víc zajímat. Těším se na další články : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)