23. března 2013

Ryor - aknestop 2.část

A máme tu slibované pokračování ryorácké Aknestop řady. Dnes se podíváme na zoubek krémům.

ZKLIDŇUJÍCÍ SÉRUM ANTIAKNÉ


 Toto je prosím přípravek na zklidnění pleti, kde se projevuje akné, či nějaké podráždění a záněty. Ideální aplikace je na den, protože je opravdu velmi, velmi, velmi! lehké konzistence. Je vhodný i po hloubkovém čištění pleti. Obojí jsem zkoušela, takže myslím, že mohu být objektivní.

Jako první jsem jej vyzkoušela jako klasický denní krém. Vyhovovala mi konzistence, že je opravdu lehká - já bych řekla, že skoro až vodová ( ale není to krém, je to sérum, takže se s tím dá počítat ) - tím pádem šel velmi snadno a rychle rozetřít. Bleskově se vsáknul, to ano - ale já se nemůžu ubránit dojmu, že moje pleť po něm zůstala celkem fest mastná ( ale já mám mastnou pleť, tím pádem nic nového pod slunce, =oD ). Je pravda, že hydratoval dobře.

Druhá zkouška proběhla takhle jednou večer, po použití peelingu a masky. Chtěla jsem pleť uklidnit - a tuto funkci zvládl na jedničku! Po několika minutách nebyly znát žádné známky zčervenání ani podráždění a pleť byla krásně hydratovaná. Takže já jej dále používám výhradně po čištění pleti, protože na den mi prostě nevyhovuje.





 Na jedno potření celého obličeje mi stačilo jedno "pumpnutí" dávkovačem. Parfemace jsem si u něj žádné nevšimla, možné jen takové velmi velmi jemné, ale skoro není cítit a po aplikaci už vůbec ne. =o)

Za 50 ml séra zaplatíte asi 132 Kč. Plní, co slibuje, ale já už ho znovu nekoupím a proto dávám hodnocení 5/10.


KRÉM S FYTOSFINGOSINEM


 Jak už název vypovídá, tento krém obsahujem přírodní látku fytosfingosin, které má výrazné protibakteriální a protizánětlivé účinky. Výrobek slibuje, že po pravidelném používání se snižuje tvorba kožního mazu, zlepšuje se stav pleti a omezuje výskyt akné. Je určen k aplikaci ráno i večer, já ho ale používala jen večer.

Začala bych vůní, protože já jí prostě miluju! Je to hodně svěží vůně, nedokážu jí popsat, ale pokud znáte vůni z řady Mořské řasy, vůně je hodně podobná - taková jemná, čistá a nevtíravá. 



Konzistence je taková krémovo - gelová, trochu hutnější. Po aplikaci je na tváři krém velmi příjemný a mám z něj pocit takového ochranného povlaku. Vstřebává se trochu déle, ale úžasně hydratuje pleť. Má pleť je mastná, po tomto krému se skutečně o něco méně mastila.

Pokud jde o účinky na akné - tady se dostávám k mírným rozpakům. Používala jsem krém každý večer 2 měsíce a pleť se skutečně zlepšila, ale né nijak dramaticky. Ano - ubylo trochu pupínků, ale vytvářely se mi i nadále. Pleť sice byla matnější, ale celý den to samozřejmě taky nevydrželo. 





Za 50 ml dáte asi 98 Kč, což je opravdu cena lidová a vzhledem k příjemnosti krému, bych si ho možná i pořídila někdy v budoucnu znova. Samozřejmě je ale nutné počítat s tím, že krém si prostě neporadí se vším. Já mám ale nyní zálusk na jiné výrobky, ale Ryor mám obecně moc ráda a těším se, až vyzkouším ještě jiné produkty.

Moje hodnocení: 7/10.

P.S.: Měla jsem z této řady i ROLL-ON na problematickou pleť... ten ale jsem asi po měsíci vypotřebovala. Žádné účinky jsem nepozorovala a myslím si, že daleko lepší službu mi udělá čistý Tea-tree oil například od značky Saloos, či dr. Popov ( recenzi taky chystám ) =o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)