17. března 2013

Alverde - krémové tvářenky - limitka

Krásné slunečné odpoledne všem! 

Dnes mám pro vás připravenou recenzi na krémové tvářenky z limitované kolekce od Alverde. Jsou sice krémové, ale po aplikace se změní na pudrovou konzistenci. Nejdříve jsem k nim byla dosti skeptická a jejich koupi neplánovala... ovšem blogový svět mě několika nadšenými recenzemi přesvědčil, že jsem si z drogérie DM přinesla hned 2 kousky =o)


Jelikož jsem blondýnka, nějak nemám ráda velmi syté tvářenky, které jsou až do červena. Mám raději lehounké růžovo-broskvové odstíny až do hněda ( myslím si, že mi sluší nejvíc ). Proto moje ruka padla na odstín č. 10 - Brightshine! Je to růžová barva bez shimmeru.



Na první pohled možná působí příliš tmavě, ale po rozetření vypadá velmi přirozeně a dělá jemný nádech přirozeně růžových líček. Aplikace byla pro mě nejdříve trochu oříšek, nakonec ale jsem si i na to zvykla a nanáším jí jednoduše prsty, nebo stipple brushem. Obojí jde celkem dobře, chce to jen trochu cviku. 


Jako druhý odstín jsem si vybrala č. 30 Hot flame. Tento odstín už obsahuje drobné třpytky, které ale naštěstí nejsou nějak výrazné, takže přidávají pleti jen takový hezký glanc =o) jelikož mám mastnou pleť, trochu jsem se obávala, co udělají třpytky na mých tvářích, ale moje obavy byly zbytečné.




 Velmi se mi líbí i odstín, který je mírně do broskvovo-hněda. Na tváři opět vypadá přirozeně a řekla bych, že úžasný bude v létě na opálenou pleť. 


Výdrž těchto tvářenek ale není zrovna úžasná. Vydrží na mé mastnější pleti kolem 4 hodin, což podle mě není mnoho. Pudrové tvářenky mi na pleti vydrží déle.
Obal se mi celkem líbí, stříbrná je hezčí, než jejich klasická zelená...jedná se sice o plast, ale velmi dobře drží a je celkem bytelný.

S tvářenkami jsem spokojená, body jim ubírám za možná trochu složitější aplikaci a horší výdrž.

Hodnocení: 8/10
Cena: myslím kolem 130 Kč
Seženete v DM.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)