18. března 2013

Catrice - BB krém

Krásné ráno,
dnes vám přináším recenzi na BB krém od značky Catrice.


Abych to ujasnila hned na úvod - opravdu nemám ráda BB z drogérky. Pár jich doma mám, ale nestojí za nic. Vzhledem k mé mastnější pleti a sem tam nějaké to akné, mi BB nikdy nezakryly zhola nic a ještě jsem se po nich leskla jak zrcadlo, o flekatění a příšerných odstínech ani nemluvě. Pravý asijský BB jsem ještě nikdy nezkoušela, možná se k tomu časem dostanu. Ale zpět k dnešní recenzi.

Oficiálně:

6 v 1 - měl by:
1) vyrovnávat - hydratovat suchou pleť a redukovat lesk u mastné pleti
2) korekce - měl by zamaskovat rozšířené póry
3) ochrana - UV filtry
4) rozjasňovat
5) překrýt nedostatky pleti
6) hydratace - obsahuje mandlový olej

Kromě toho má SPF 30, prodávají se tuším 4 odstíny a v lahvičce ho je 30 ml. Lahvička má velmi praktický zúžený aplikátor, kterým se velmi dobře reguluje množství. Konzistence krému je celkem dost hutná, což mě překvapilo. Ale na pleti se dobře roztírá, neflekatí a dokonce je velmi přirozený i odstín - já mám se svojí světlou pletí a č. 001 - a sedí dobře, i když si myslím, že dokonale s mojí pletí splyne až při mírném opálení  =o) Dalším překvapením je to, že má dobré krytí - střední až vyšší. Výdrž má také slušnou - na běžný den - do školy a ze školy stačí. Jediné mínus vidím trochu v tom, že na mé mastné pleti nijak neredukuje lesk, ale spíš ho trochu podporuje - což je ale mínus mojí pleti a je také je to dáno i vysokým SPF. Já se stejně bez pudru z domu nehnu, takže mi to ani nijak nevadí.



Dávám 9/10 ( kvůli lesku ), ale myslím, že za vyzkoušení určitě stojí... ( samozřejmě nedokážu porovnat s asijskými, pravými BB, ale jako produkt z drogerky není vůbec špatný ) =o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)