26. března 2013

Alverde - regenerační máslo na vlasy

Hlasím se s recenzí na máslo na vlasy. Je od "déemkovské" značky Alverde a slibuje zázraky.




Máslo je určeno na roztřepené a poškozené vlasy. Lze ho používat dvěma způsoby: 

  • před umytím vlasů - naneseme, necháme 10 min působit a smyjeme
  • po umytí vlasů - do špiček nebo po celé délce, nesmýváme
Jako první bych okomentovala vůni. Jelikož obsahuje avokádo a bambucké máslo, čekala bych velmi jemnou a nevtíravou vůni. Ale tohle je vůně poměrně silná, celkem i příjemná, voní mi lehce citrusově a tak nějak typicky alverďáckovsky.

Problém nastává u aplikace. Zkoušela jsem obojí způsob - před umytím na suché vlasy - HRŮZA! Vlasy mi to dokonale slepilo, ani se to nedalo ve vlasech pořádně rozetřít ( jelikož je máslo poměrně hodně tuhé ). 10 minut jsem tedy čekala ( myslím, že to bylo něco přes 10 min ) a pak vymyla a umyla běžným způsobem. Vymýt jde tedy poměrně DOST těžko. Což rozhodně po 10 minutách není moc velká zábava.
Aplikace po umytí vlasů byla o poznání lepší, ale tady zase nastává problém s výsledným efektem... S mými vlasy to neudělalo absolutně nic... Dala jsem mu šanci několikrát, ale výsledek byl vždy stejný =o((


Jediné, co na tomto máslu hodnotím  pozitivně, je obsah přírodních látek a certifikaci Natrue a Vegan ( což má ale Alverde u téměř všeho ). 

Za 200 ml zaplatíte 99 Kč. Ač mám tuto značku ráda, tentokrát dávám palec dolu - protože tohle se moc nepovedlo... 0/10

Zkoušel jste někdo?? Jaké jsou vaše dojmy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)