20. března 2013

Catrice - báze pod oční stíny

Hezký večer!

Dnes jen takový rychlopříspěvek. Jelikož Catrice přišla s novinkami ve své kosmetice, ani mě neunikla nová báze pod oční stíny. Ačkoliv já nejčastěji používám bázi od Artdeca, rozhodla jsem se tuto také vyzkoušet a napsat vám své poznatky.


Začala bych obalem. Lahvička je překvapivě skleněná s plastovým víčkem. Působí celkem bytelně, obal se mi líbí, jelikož je černý a elegantní.
Konzistence této báze je krémovo-pěnová, má béžovou barvu s kapkou perleti. Po nanesení na víčko se  ale barva přizpůsobí a nebarví. Pokud znáte nebo máte bázi do Artdeca, je to velmi podobné!

Dle oficiálních popisů by měla báze učinit z běžných očních stínů voděodolné. Tady se ale dostávám k problému. Pro mě je tato báze bohužel věc, kterou vůbec nemá smysl si pořizovat, jelikož se mi po cca 3-4 hodinách začnou stíny slévat do "čárek". Ale pozor! Vzhledem k mé mastné pleti a tím pádem i mastným víčkům je možné, že vám, kteří takový problém nemáte, bude stačit a vyhovovat.




Za 4 ml báze zaplatíte 104 Kč. V porovnání s tím, že báze od Artdeca, která je podle mě mnohonásobně účinnější, stojí 209 Kč a je jí tam i o 1 ml více ( tedy 5 ml ), je rozhodně lepší investovat o tu stovku více a mít kvalitní výrobek! 

Moje hodnocení: 0/10


Vyzkoušeli jste tuto bázi? Vyhovuje/nevyhovuje?? Podělte se s dojmy =o))

2 komentáře:

  1. Určitě - v souboji Catrice a Artdeco je jasný vítěz Artdeco. Někdy se vyplatí sáhnout pro stovečku navíc ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak... ne vždy člověk ušetří, když koupí to levnější...=o)) Tady se to určitě nevyplatí...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)