19. března 2013

Balea - zvláčňující krém po holení

Krásný večer,
dnes mám pro vás kratší recenzi na zvláčňující krém po holení od DM značky Balea. Krém obsahuje aloe vera a provitamín B, bisabotol, alantoin a vitamin E.



Krémík má hustší konzistenci bílé barvy. Má velmi příjemnou, sladší a jemnou vůni, která není nijak výrazná. Musím se přiznat, že nebýt ostatních blogů, asi bych tento krém v DM v klidu přehlédla, ale to by byla velká chyba.
Již tradičně mám po holení problém s podrážděnou pokožkou, a následným zarůstáním dorůstajících chloupků. S tímto krémem je ovšem problém vyřešen. Nádherně pokožku zklidní, provoní a ještě k tomu pomáhá před zarůstáním chloupků. Jako samozřejmě - čas od času se nějaká ta zarostlá potvůrka najde, ale není to zdaleka v takovém množství, v jakém to u mě bývalo dříve.
Používám ho hlavně na nohy a třísla, s podpažím jsem nikdy problém neměla, takže tam by to bylo nejspíš zbytečné. Je ho 125 ml a vydrží celkem dlouho, není ho potřeba moc. 




 Já krém doporučuji a dávám mu 10/10. 

Máte s ním nějaké zkušenosti??? =o)

2 komentáře:

  1. Mám ho už asi 3 měsíce a ještě dost zbývá. Když se s ním namažu po holení, po pupínkách a podrážděné nebo suché pokožce ani vidu, ani slechu :D Takže naprosto souhlasím, je to pro mě takový malý zázrak (a ještě k tomu levný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... za tu cenu rozhodně stojí za vyzkoušení! Myslím, že nikdo nebude litovat =o))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)