19. března 2013

Wellness&beauty - tělové máslo a olej

Dnes si dáme recenzi na tělové máslo a olej. Takových výrobků, jako je tento, mám doma mraky, protože je jednoduše zbožňuju. A jestli i tyto výrobky prošly mým přísným okem?


Tato značka byla pro mě celkem neznámá, jelikož Rossmann mám trochu z ruky ( a pokud vím, jinde se tato značka sehnat nedá - pokud ano, opravte mě ). Když jsem se v něm ale takhle jednou procházela, narazila jsem na tuto značku a velmi mě zaujal obal ( jak to tak většinou bývá ). Po prvním shlédnutí jsem ale oba tyhle miláčky nechala v regálu s tím, že těch mazátek mám doma dost. Ovšem nějak se mi to uhnízdilo v hlavě a za 14 dní jsem si už pro ně šla. =o))

V Rossmannu se prodávají i jiné verze - tato s růží a fíky, pak citrónová tráva a bambus, vanilka a makadamie a kakao a jojoba. Já mám tu první verzi.


Po očuchání všech verzí mě nejvíc okouzlila tato řada a ještě kakao a jojoba, jelikož vše co voní čokoládou musí být moje. Čokoládových mazátek mám ale teď doma zásobu a na to přicházející jaro to přece jen bude chtít trochu svěžejší vůně, rozhodla jsem se pro tuto. Koupila jsem si z této řady tělový olej a tělové máslo. ( Mám doma ještě perličky do koupele, ale ty jsem zatím nezkoušela, takže vám sem časem hodím update =oP ).

Co se týče vůně, cítím z ní více tu růži, která má jemný ovocný nádech. Je velmi příjemná, svěží a na těle se opravdu drží. Tento olej dávám na pokožku celého těla vždy na vlhkou pokožku a velmi si to užívám. Olej se vsakuje pomaleji než tělové máslo, ale nemám po něm pocit mastnoty, spíš dokonalé hydratace. Složení je celkem nezávadné - pokud by byl zájem, napište do komentářů a vypíšu vám ho =o)

Za 150 ml zaplatíte myslím 100 Kč a je to jednoznačně super kup. 10/10


Tělové máslo z této řady má stejně úžasnou vůni. Používám ho, když třeba trochu pospíchám a nechci čekat, než se mi vsákne olejík. Krom toho se s ním máznu i třeba během dne - na ručky =o) Obsahuje bambucké máslo a jojobový olej, glycerin a vitamín E. 
Ačkoliv jsou tělová másla hutnější, než krémy a mléka, toto je názorný příklad toho, že zdání klame. Po otevření je krém opravdu hodně hutný a skoro bych ho nazvala až drolivým. Je to ale jen při pohledu na něj. Po nabrání na prst zjistíte, že konzistence je opravdu máslová a velmi velmi velmi dobře se roztírá a bleskově se vsakuje, i když kůže zůstává hydratovaná. Nutno ale podotknout, že moje pokožka není nijak extra vysušená, takže mi vystačí napatlat se v podstatě čímkoliv.



Za cca 100 Kč seženete 200 ml výrobku, který je moc příjemný. Složení ovšem už žádná sláva není =o( ačkoliv miluju přírodní produkty, tady jsem udělala vyjímku. 8/10

V kolekci si můžete dále zakoupit také sprchový gel, aroma koupel, tekuté mýdlo, tuhé mýdlo a perličky do koupele - vše za velmi příznivé ceny.


A co vy? Máte také nějakou zkušenost s touto značkou? Podělte se =o)



3 komentáře:

  1. Já mám strašně ráda oleje, protože trpím na strie, takže potrebuji hodne promastitt pokožku :) v Anglii jsem take objevila Cocoa butter, ktere je maprosto úžasné :)
    Mrkni ke mě a můžeme se follow pokud budes chtit :)

    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky milovník olejů, ráda se podělím o zkušenosti! =o) na tvé stránky určitě mrknu =o)) děkuju za typ =o)

      Vymazat
    2. Sleduji - tvůj blog mě zaujal, máš pěkný styl =o)) přeju i nadále mnoho štěstí v internetovém světě =o))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)