31. července 2013

Rychlotip - Melounové tělové máslo Alverde

Když přišlo Alverde s novou limitkou tělového másla, byla jsem zvědavá, jakou bude mít parfemaci. S melounovou vůní se mi ale opravdu trefili do vkusu. 


Obal se povedl -  je typicky alverďácký, stejný jako jsme zvyklí u jejich tělových másel. Koupila jsem na zkoušku pouze to malé balení, které je tedy za chvíli pryč. Namazala jsem si s ním jednou celé tělo a pak několikrát ruce a jsem na dně - ale co bych ještě nechtěla, v poměru velikost/cena. Parfemace je opravdu melounová, žádná chemická - takhle voní čerstvě nakrojený žlutý meloun.

Složení přidávám jen pro úplnost, pokud vás zajímá. U Alverde je samozřejmostí, že mají všechny produkty BIO certifikaci =o)


Konzistence je hutná, ale stále taková, že se dá dobře rozetřít. Nemám ráda, když má tělové máslo konzistenci jako skutečné máslo právě vytažené z lednice. Na to by si pak člověk rovnou mohl vzít nůž a krájet si to z krabičky přímo na tělo. 
Je poměrně mastné, hůř se vsakuje, což já oceňuju, jelikož másla používám výhradně na noc, kdy se můžou v klidu vsakovat několik hodin. Na ranní použití to ale pro normální pokožku určitě není. Naopak na své si přijdou ty z vás, které mají pokožku velmi suchou. Skvěle se dá použít i jako regenerace po opalování.


Produkt tedy určitě doporučuji. Za 50 ml zaplatíte 29 Kč, za velké 200 ml balení dáte kolem 100-120 Kč, což se rozhodně vyplatí. Seženete výhradně v drogeriích DM. Ačkoliv je to limitka, myslím, že pro něj nemusíte spěchat, jelikož alverdí limitky se drží v sortimentu klidně i rok =oD 
Dávám 10/10, ale produkt si ve velkém balení nekoupím, jelikož mám zásobu mazadel na dalších 5 let =oD

P.S.: Malý tip pro vás - pokud chcete jakýkoliv krém ještě výživnější než je, kápněte do něj několik kapek rostlinného oleje, nejlépe lisovaného za studena, a promíchejte. Krém bude tekutější, mastnější, ale olej se společně s krémem krásně vsákne do pokožky a vyživí ji na mnohem delší dobu =o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)