18. července 2013

Pryč s nedokonalostmi s Catrice korektorem

 Závidím těm, kteří mají dokonalou pleť. Žádné pupínky, žádné kruhy pod očima, žádné ucpané či rozšířené póry ( je pravda, že takových lidí moc neznám =oD ). My, obyčejní smrtelníci, si k lepší pleti musíme trochu pomoct. A s tím nám báječně poslouží tento běžný, drogerkový korektor.




Začnu obvykle obalem - pevný, černý plast, působí hezkým dojmem, je praktický, malý a skladný. Prodává se ve dvou odstínech, já mám ten světlejší 010 Ivory. Odstín je skutečně světlý! Má podtón do žluta, skvěle tedy vyrovnává barevné nedokonalosti pleti. Konzistence je tuhá, roztírá se ale dobře a nemám pocit, že bych si s ním nějak dřela obličej.
Krycí schopnost je dokonalá! Už dlouho jsem nenašla korektor, který by tak dokonale kryl i větší nedokonalosti. Skoro bych řekla, jako by to byl mladší, ale přirozenější bráška dermacol coveru.  Nanáším ho obvykle na kruhy pod očima a občas na pupínky. Trochu zalézá do vrásek, ale drží na svém místě až do odlíčení. Rozhodně se nevytrácí nebo nepůsobí flekatě. 

Vpravo samostatně v jedné vrstvě

Krytí v jedné vrstvě
Pro mě je to jednička mezi levnými korektory! Má objem 3 gramů, ale vzhledem k tomu, že je ho potřeba opravdu malinko, vám nějakou chvíli vydrží. Stál 104 Kč, ale jeho kvalita rozhodně předčí cenu :)) Jsem s ním absolutně spokojená a moc doporučuji!

Jaký je váš oblíbený korektor?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)