12. července 2013

Nehty jako skála s Four Seasons

Každá z nás jistě chce mít krásně pevné a zdravé nehty. Mít krásný barevný lak nebo elegantní francouzskou manikůru na krátných, roztřepených a nezdravě vypadajících nehtech - to ztrácí veškerý efekt a raději bychom své ruce schovávali za zády. Tomu se ale vyhnete, pokud si pořídíte tyto 2 skvělé výrobky od Four Seasons.


Moje nehty od přírody nejsou až tak špatné, ale mám problém s jejich třepením. Když jsem v drogerii Pemi narazila na tyto krasavce, které už chválila nejedna blogerka, letěly okamžitě do košíku. A jak jsem s nimi tedy spokojená.

ZPEVŇOVAČ NEHTŮ

Je určen pro zpevnění měkkých nehtů. Používám ho jako první vrstvu laku - jako podlak. Je zcela průhledný, takže se nemusíte bát obarvení. Zasychá bleskově a co musím opravdu vyzdvihnout - nehet je pak opravdu tvrdý jako skála. I když mám čas od času nehet "jako papír", tento ho dokáže dát do formy - až tomu sama nemůžu uvěřit. Má řídkou konzistenci, což skýtá jednu velkou výhodu. Dá se lakovat v opravdu tenké vrstvě a lak v lahvičce nevysychá! V klidu ho stačíte vypotřebovat až do konce.


Vyrábí se v obřím 14 ml balení, což vám opravdu nějakou tu chvíli vydrží a za cenu 49 Kč je to absolutní must have! Dá se sehnat v drogerii Pemi a v lékárnách. Dávám mu 10/10 - a stává se tak stálicí, kterou nevyměním!

REGENERÁTOR NEHTŮ

Druhý krok v mé péči o nehty je tento skvělý pomocník. Je určen pro nehty s nerovným povrchem - což je něco pro mě. Jak jsem psala, nehty se mi třepí - kousek špičky se mi odlomí a kousek zůstane - tzn. vznikne nerovnost. On to dokáže opravit!! Opravdu vyrovnává a barevný lak nevypadá pak na nehtu jako na schodišti. Skvělá věc! Ale pozor! Zabarvuje nehet takovou jemně mléčně růžovou barvou. V první vrstvě jen opravdu mírně, ale v druhé vrstvě už celkem výrazně a dá se v pohodě nosit i samostatně - což já mnohdy dělám a ta barva se mi moc líbí, jelikož vypadá velmi zdravě a přirozeně.



Schne opět naprosto bez problémů a má schopnost nehty ještě trochu vytvrdit. S těmito dvěma laky mi nehty opravdu vyrostou pevné a dlouhé, jen tak se rozhodně nezlomí a to je přesně to, co potřebuju! Tento lak pořídíte opět za cenu 49 Kč a dávám mu 10/10. Ještě si brousím zoubky na další výrobky této skvělé španělské značky.

Máte někdo zkušenost? Doporučíte mi další výrobky? =o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)