14. července 2013

Bio karité - růžový balzám od Saloosu

Na pár výrobků od značky Saloos jste si tu recenzi už přečetli a jistě jste si všimli, že všechny byly ve směs pozitivní. Dnes bych vám ráda představila dalšího adepta z mé soukromé "saloos-sbírky".


Hledala jsem nějaký velmi hutný a výživný krém na moje chodidla. Chtěla jsem je dát po zimě trochu do formy. Procházela jsem drogérii DM, až jsem se zastavila u mého oblíbeného regálu s Alverde, Laverou, Weledou a... Saloosem. Prohlížela jsem si různé balzámky a pak můj zrak padl na slevovou nálepku u tohoto produktu ( jelikož mu končila doba expirace ) - bylo rozhodnuto a letěl do košíku!

Musím říct, že miluji saloosácké obaly! Jsou tak veselé, barevné, funkční a přitom bytelné a jen tak se nerozbijí.
Tento kelímek obsahuje samozřejmě bambucké máslo, dále šípkový a jojobový olej, léčivé vosky a také vzácnou bulharskou růži. Musím se přiznat, že já jsem sáhla vedle s parfemací - jelikož vůni růži nějak extra nevyhledávám, ale nijak mi nevadí. Tento balzám má ale opravdu dost silnou vůni, která mi prostě nesedí. Vzhledem k tomu, že jsem jej kupovala primárně na nohy, mi to ale nijak nevadí a pro milovníky těchto vůní to bude doslova ráj.

Skvělé je i toto ochranné víčko

Konzistence je velmi hutná, stejně jako u ostatních produktů této řady - ovšem co musím říct - velmi dobře taje na prstech a jde snadno roztírat. Teď už tedy k výsledkům péče o nožky. Nezklamal. Aplikovala jsem ho vždy večer, před ulehnutím do postele, v celkem silné vrstvě. Nasadila bavlněné ponožky a šup pod peřinu. Vzhledem k tomu, že je velmi mastný, pokožku dokonale hydratoval a ráno jsem se probouzela s úžasně jemnými, sametovými a hebkými nožkami - až mi bylo líto po nich chodit :))


Sama bych si ho jistě koupila znovu, ale rozhodně v jiné parfemaci. Za 50 ml jsem zaplatila něco kolem 110 Kč ve slevě, normálně je o něco dražší a rozhodně je výhodnější koupit si jej v prodejnách se zdravou výživou či přímo ve specializovaných prodejnách na biokosmetiku a nebo přes e-shopy. Lze ho zakoupit i ve větších velikostech.

Podělte se se mnou o vaše zkušenosti :)) A co používáte na chodidla vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)