5. srpna 2013

Propadák od Alverde - čistící ubrousky

Jak už název napovídá, dneska se chválit rozhodně nebude. Jak víte, výrobky od značky Alverde mám ráda, jelikož je to snad nejlevnější a nejdostupnější bio kosmetika, kterou u nás lze sehnat. To nám ale ještě nezaručuje, že vždy dostaneme za nízkou cenu kvalitní výrobek. Jedním z nich jsou právě i vlhčené čistící ubrousky.


Tyto čistící ubrousky jsem si koupila, když jsem jela na dovolenou, jelikož se mi nechtělo s sebou tahat celý arzenál odličovačů. Ačkoliv jsou ubrousky určené pro suchou a citlivou pokožku, což já vůbec nemám, myslela jsem si, že tím nelze nic zkazit. Ubrousky obsahují výtažky z růže, olej z jader meruňky a vitamín E. Jsou vyrobeny ze 100% bavlny a jsou napuštěny ph-neutrální emulzí.


Proti obalu nemám výhrady - u čistících ubrousků jsou všechny stejné, liší se pouze designem, který se mi u Alverde líbí na všech výrobcích. Velmi funkční je i odlepovací část - dobře drží přilepená, takže se kapesníčky uvnitř nevysouší. Problém je ale ten, že oni už tak trochu vyschlé jsou...respektive nejsou zdaleka tak napuštěné tekutinou, jak bych čekala. Což nese problém ten, že nijak závratně neodličují - oči vůbec, pleť jen lehce. Zvládnou finální dočištění pleti, ale při použití to docela drhne, což rozhodně nebude to pravé pro citlivou pleť, pro které jsou ubrousky určeny. Jako jediné plus vidím to, že neštípou v očích - ale to je mi houby platné, když neodličují, spíš jen vše krásně rozmažou.

Parfemace je pro můj nos problém. Růže v kosmetice obecně nemusím, ale nijak mi nevadí. Tady je mi ale z vůně vyloženě nevolno a při dalších aplikacích bych se asi musela odličovat pouze s kolíčkem na nose. Ovšem u něčeho, jako je parfemace, je názor zcela subjektivní a to, co nevoní mému nosu, může pro váš nos znamenat doslova čichovou extázi.

Já tedy bohužel nedoporučuji, znovu už nekoupím a dávám 1/10. Pokud vám nebude vadit parfemace, lze používat kapesníčky maximálně pro osvěžení, které v těchto tropických teplotách jistě uvítáte.

2 komentáře:

  1. Tak já tyhle Alverdí ještě neměla, na delší cesty taky většinou kupuju ubrousky, abych nemusela vozit milion lahviček - naposledy jsem měla Garnier. Je fakt, že nesnesu nedostateně navlhčený ubrousek a pak jako "dřu" pleť nebo se ho snažím namočit vodou...a to mě vytáčí. Díky za tip čemu se vyhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mé zkušenosti jsou i ty od Baley lepší než tyhle - je to škoda, ale lepší se jim vyhnout :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)