7. července 2013

Opalovadla od Alverde

Máme tu konečně slunečné počasí, tak je vhodná chvíle na to si představit pár pomocníků proti nepříjemným následkům slunění. Jelikož mám velký výběr z různých opalovacích přípravků, které jsou na trhu, raději si vždy zvolím přírodní či bio cestu - už kvůli mému dobrému pocitu. Dnes se tedy koukneme na Opalovací krémy a mléka od Alverde - privátní značky DM drogerie. 






MLÉKO NA OPALOVÁNÍ OF 20 
Nájezd na drogerii jsem provedla až po tom, co jsem si velmi ošklivě spálila ramena a bolestí jsem nemohla dva dny spát...Proto jsem při nákupu netroškařila ochrannými faktory - tohle už jsem prostě nechtěla zažít, a to jsem přitom 3.fototyp, který se opaluje celkem snadno a moc se nespaluje - hm - chyba lávky...neni nejlepší být přes pravé poledne několik hodin na přímém slunci bez ochraného krému.


Toto opalovací mléko chrání pokožku čistě minerálním ochranným faktorem, obsahuje taktéž vitamín E a chrání pokožku před spálením i pigmentovým skvrnám. V oficiálním popisu, je varování, že může nechávat skvrny na oblečení... tomu jsem se nejdříve zasmála - než jsem zjistila, že to není tak nereálné =oD
Složení je tedy na jedničku, obsahuje suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství, neobsahuje syntetické barvící, vonné a konzervační látky, dále minerální oleje, silikonya parabeny. Ve složení také najdeme mnoho pečujících olejů. Certifikace NaTrue u Alverde je samozřejmostí. Detailní složení - viz foto:


Mléko obsahuje také výtažek ze schizandry, což mu zaručuje krásnou a velmi příjemnou, květinovou vůni. Je velmi zvláštní, dovedu si představit, že někomu nebude vonět ani trochu. To je ale věc čistě subjektivní. Dále bych uvedla, že je voděodolné - což se mi několikrát potvrdilo a řekla bych, že je to jeho báječná vlastnost - na koupališti se určitě nechceme mazat pokaždé, když vylezeme z vody, i když je to výrobcem doporučováno.

Koupeno v DM, 200 ml za 124 Kč.

SPREJ NA OPALOVÁNÍ OF 20

Chtěla jsem i sprej, jelikož mi přijde mnohdy praktičtější než krém či mléko. Vlastnosti má naprosto totožné včetně krásné vůně schizandry.




SLOŽENÍ

Pumpička není zrovna dokonalá, stříká na všechny strany... na druhou stranu ale rozprašuje rovnoměrně, a né všechno na jedno místo.

Koupeno v drogerii DM, 200 ml za 209 Kč.

KRÉM NA OPALOVÁNÍ BABY OF 30

Posledním kamarádem do sbírky bylo malé balení dětského opalovacího krému s ochranným faktorem 30 - chtěla jsem si jím mazat již postižená ramena, abych je nepálila ještě víc, než jsou. Používá výhradně minerálního oleje, není v něm parfemace ( jelikož se jedná o dětský přípravek ) a podle toho bohužel i voní/smrdí. Po tomhle byste jistě ocenili vůni schizandry... ale jde tu hlavně o účinky. Tady opět nemám co vytknout, splňuje co slibuje...



Jistě jste si všimli, že až po tuto chvíli byla recenze velmi pozitivní. Nechala jsem si totiž to hlavní a vlastně jediné negativum na konec. Roztíratelnost. NEJDE TO. Ať se snažíte sebevíc, rozetřít to tak, aby nikdo nepoznal, že na sobě nějaký opalovák máte, prostě nesvedete - a když ano, musíte dát opravdu pidi množství - a to zase nemá žádný účinek. 



Já jim to ale odpouštím, jelikož jsou čiště přírodní a opravdu splňují to, proč si je kupuji. Používám je jen doma a na koupaliště si dávám menší vrstvu s tím, že se tam nijak extra nesmažím a jsem naprosto spokojená.

8/10


Máte zkušenost s přírodními opalováky? 

4 komentáře:

  1. Tak jeden opalovák dvacítku se schizandrou jsem si právě koupila, ještě nebyla příležitost si ho nandat, tak jsem zvědavá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo tak to bude možná trochu šok :D

      Vymazat
    2. Byl :D, už jsem ho zkusila a jsem z něho tak "trochu" nešťastná, protože vypadám po něm téměř jak natřená bělobou, ale ta sladká vůně je krásná....

      Vymazat
    3. Chápu :D ale docela se to dá rozezřít v tenké vrstvě, ale trochu to do bíla zabarví stejně :) každopádně na doma mi to nevadí, pŕibuzní už si zvykli :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)