13. července 2013

Orchideje v kosmetice - Eveline

Tělové krémy jsou mojí vášní. Ačkoliv jsem příznivcem bio a přírodních produktů, sešly se mi doma věci i "chemické". Bio výrobky upřednostňuji čistě pro svůj dobrý pocit. Kůže je největší orgán těla, tak proč na ní patlat látky, které jí nejsou prospěšné, ba jí můžou dokonce škodit. Ale nic se nemá přehánět a tak čas od času použiju něco klasického z drogerky. 
Mám ráda vůni orchidejí - proto mám doma i dva výrobky od značky Eveline, které bych vám dnes ráda představila.

TĚLOVÝ BALZÁM ORCHIDEJ A KOKOS z řady Spa professional

Hydratační balzám pro normální pleť, má mít lehké osvěžující složení, snižovat dehydrataci a drsnost, má obnovovat a regenerovat. Slibuje hydrataci 24 hodin. Již po týdnu pravidelného používání by si měla pleť udržet optimální úroveň hydratace. Tolik k slibům od výrobce - a teď realita...


Balení je krásné!! Skutečně to bylo to, co mě na první pohled zaujalo a kdybych mohla, koukala bych se na něj celý den =oD Tohle hodnotím jako velmi povedené a rozhodně splňuje svůj účel.  Další skvělou a praktickou věcí je dávkování. Má praktickou, uzamykatelnou pumpičku, díky které vám nadávkuje přesné množství krému/mléka.


Konzistence je taková lehká, krémovo-gelová. Velmi dobře se roztírá a téměř ve vteřině se vsakuje. Na takové rychlé namazání ráno, před odchodem do školy nebo práce je určitě skvělý. Namažete - oblečete - jdete. Problém ale nastává v hydrataci. Ta vydrží několik hodin, což mě osobně velmi zklamalo - už jen kvůli slibům na obalu o 24 hod. hydrataci - ha ha! A to mám přitom normální pokožku, která nějakou extra hydrataci nevyžaduje. Oceňuji že nelepí, ani nedělá fleky na oblečení. 



Důvod, který mě zabraňuje vyhodit tento produkt do koše je jeho božská vůně! Nejdřív jsem si nedokázala vůbec představit spojení kokosu a orchideje - ale vážení, to je teda něco! Cítím z ní tedy spíš vůni orchidejí, s velmi lehkým podtónem kokosu, který přidává krému na exotičnosti. A co je na tom všem nejlepší - že se vůně drží a drží. Pokud se s ním natřu celá, mám docela problém s parfémem, jelikož se spolu nesnesou. Proto krém používám hlavně doma, kdy mi je hydratace celkem fuk a jsem ráda, že alespoň krásně voním. 

Složení jsem vám vyfotila, a já na něj raději koukám jen jedním okem =oD rozhodně ale není tak špatné, jako u kolegy níže.  Oceňuji přítomnost olejů a urey v předních příčkách složení.



Přiznám se, že nevím kolik stojí, jelikož jsem jej dostala darem, ale bude to něco kolem 100 Kč. Dostanete ovšem obří balení 500 ml, což vám nějakou chvilku vydrží. Seženete v drogeriích Teta, nebo na internetu. Dávám mu tedy 4/10.

INTENZIVNĚ PEČUJÍCÍ KRÉM ORCHIDEJ A AVOKÁDOVÝ OLEJ z řady Nature line

Obsahuje vitamíny A, E, F a filtry UVA a UVB. Krém je určen pro každodenní péči pro hladkou a vláčnou pokožku, dá se použít na tělo i obličej. Opět slibuje 24 hod. hydrataci.


Začnu opět balením - a opět musím chválit. Nelíbí se mi tedy už tolik, jako předchozí, ale je takový něžný a pěkný. Balení už je tedy jiné - jedná se o kelímek z bytelného plastu. Dobře těsní - už několikrát se mi stalo, že se mi krém v šupliku otočil dnem nahoru a nevytekla ani trocha :)

Konzistence už je podstatně hutnější, což je dáno i tím, že jde o krém a né mléko. Nabírá se ale snadno a snadno se také roztírá ( není to tak obtížné, jako např. u tělových másel ). Nehydratuje nijak závratně a opět, 24 hod. je velmi přehnaný slib. Navíc si nedokážu představit, že bych si tento krém patlala na obličej, vzhledem ke složení, ke kterému se dostanu za chvíli.



Pocit z něj mám ale zvláštní - ten krém je takový kluzký. Nejdříve jsem tomu nevěnovala pozornost, dokud jsem si nepřečetla složení. Na druhém místě minerální olej, na čtvrtém místě petrolatum ( vazelína ) a na devátém místě dimethicon (silikon) - až po těchto zrůdách se dočkáte avokádového oleje, který je uveden v názvu, tudíž by člověk čekal jeho umístění na předních příčkách. Tím ale zrůdný výčet nekončí a pokračuje ( pravda - až na konci ) několika parabeny a syntetickou parfemací. To už je prostě na mě moc.


Nejsem ochotná mu to odpustit ani kvůli vůni, jako u předchozího kolegy. Ano - jsou tam cítit orchideje, ale mě to spíš připomíná klasickou modrou Niveu, jejíž parfemaci z dob mládí nesnášim! Tento produkt opravdu zklamal na celé čáře. Koupíte ho opět za cenu kolem 100 Kč/ 210 ml, ale v tomto případě vám ho opravdu nedoporučuji! 0/10

Co říkáte na produkty značky Eveline cosmetics?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)