10. července 2013

Hydratujeme tělo s Biopha Organic

Miluju tělová mazadla. Mám doma velké množství krémů na tělu, různé konzistence a různých vůní. Dnes bych se ráda zmínila o tělovém mléku franzouzské značky Biopha, které možná pro některé z vás nebude příliš známé.



Na toto tělové mléko jsem narazila náhodou v Praze v drogerii Pemi, kde byl ve výprodejovém stojanu. Upoutal mě obal, a pro mě neznámá značka. Jak vidíte sami, vykukuje hned z obalu certifikát Ecocert, což byl pro mě jasný impulz ke koupi ( chápejte, já a přírodní kosmetika ) =o)

Jedná se o výživné a hydratační tělové mléko s obsahem aloe vera a arganového oleje v biokvalitě. Obnovuje přirozenou jemnost a pevnost pokožky a slouží jako prevence proti jejímu vysoušení. Má nelepivé složení a je bez parabenů, silikonů a umělých barviv, netestováno na zvířatech. Povšimněte si, že výtažek z aloe je ve složení na 2. místě!!!



Balení je krásné. Já mám ráda takové obaly, světlé, jednoduché, veselé, neokoukané a praktické. Velmi se mi líbí dávkování s pumpičkou - dávkuje bez problémů množství, jaké potřebujete a dá se i uzamknout.



Zastavím se u parfemace - má být s vůní pomerančových květů. Můj nos to nějak neidentifikuje a s klidem bych řekla, že parfemace není žádná, nebo alespoň žádnou necítím. Pokud ano, tak jen opravdu velmi velmi lehkou a ani moc ne pomerančovou. To mě trochu zklamalo, jelikož mám ráda voňavé krémy a mléka na tělo. Pro někoho s citlivou pokožkou, nebo někoho, kdo se ve výrazných vůních příliš nevyžívá to ale může být dobrá alternativa.

Aplikace, roztírání, hydratace - skvělá! Mléko má bílou barvu, je mírně hutnější, ale roztírá se dobře. Na pokožce utvoří film, který se nějakou chvilku vsakuje, ale rozhodně není problém, se po 5ti minutách obléknout a jít ven. Pokožka je krásně hydratovaná po celý den ( na mé normální kůži - ale asi nic pro velmi suchou pokožku ).




Výrobek s klidným svědomím doporučuji, obzvláště pro takové bio nadšence, jako jsem já =oD Stál mě 149 Kč a nikde v obchodech jsem ho zatím ( krom Pemi, kde už ale také není ) neviděla. Na internetu se dá sehnat např. na http://parfumissimo.cz/vyrobci-biopha. V drogerii DM jsem ale tento týden viděla od této značky mýdlo na intimní hygienu.

Dávám 8/10 ( kvůli parfemaci )

Podělte se o svoje zkušenosti. Znáte tuto značku? Máte od ní něco?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)