20. července 2013

Třpytivé tělové mléko Balea

Nevím, jak to vnímáte vy, ale k žádnému ročnímu období se mi nehodí třpyt a lesk víc, než k létu. Obzvláště pokud jste opálení, nebo se chystáte k moři - tuhle skvělou vychytávku nacpěte do kufru. Je z limitované edice, ale nenechte se zmást. To, které vidíte na fotce níže, je už z loňské edice, takže má trochu jiný obal. Ale letos je zařazeno do sortimentu znovu, i když s jiným obalem :)


Obal se mi moc líbí - skoro jako všechny od Baley, myslím, že tohle mají docela vychytané. Probouzí ve mě letní náladu a chuť na piňakoládu =oD Voní totiž po tropickém ovoci a já z něj dost intenzivně cítím i kakao.


 Jelikož se jedná o tělovou emulzi, je tekuté konzistence - skvěle se tedy roztírá a drobné třpytky zanechává naprosto rovnoměrně. Nějakou skvělou hydratační schopností neoplývá, i když na normální pokožku to bude v pohodě stačit. Já si ho ale primárně nekupovala kvůli hydrataci, ale kvůli efektu, který dělá obzvláště na opálené pokožce, kterou nádherně a nenásilně zvýrazní. Třpytí se spíše do zlatova, a tak nějak něžně - rozhodně to nepůsobí, jako když jste si na sebe otočili kýbl třpytivého pudru na karneval :)




Jedinou malou výtku bych ale přecejen měla. Třpytky občas popadají, nebo se jednoduše otisknou do oblečení - což není tedy žádná tragédie a není to nějak extra vidět, ale já jej tedy používám spíš na nohy, když si beru sukni, šaty nebo kraťasy. Rozhodně jej ale doporučuji, za 200 ml zaplatíte kolem 50 - 60 Kč a zakoupíte jej v drogérii DM.

Co vy a třpytivé efekty? Líbí? Používáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)