22. července 2013

Regenerační obličejové oleje - Saloos

Dostávám se k další mojí kosmetické závislosti - pleťovým olejům. Objevila jsem je před víc než rokem, v drogérii DM. Tehdy, pro mě ještě neznámá značka Saloos mě zaujala svými krásnými obaly, ale jak jsem viděla, že jde o oleje - šla jsem pryč. Ovšem nedalo mi to a začala jsem si pročítat nadšené recenze a diskuze a druhý den jsem letěla vybrakovat DM. Znáte ten pocit, když si běžíte koupit nějaký kosmetický zázrak, který všichni absolutně vychvalují?? =oD

Od té doby už uběhlo spoustu času, a také spoustu experimentů. Moje oblíbenost značky Saloos stoupala a stoupá stále ( né, není to podplacená reklama, ale já tu značku vážně miluju ), ale musím přiznat, že jsem experimentovala i s jinými druhy bio kosmetiky ( což mě stále neopouští ), ale k těmto olejíčkům se velmi ráda vracím.



YLANG - YLANG
Můj první obličejový olej -  mám k němu sentimentální pouto. Je určen na suchou i mastnou pleť, měl by kompenzovat nedostatek vody a obnovovat rovnováhu pleti. Má antiseptické účinky a měl by čistit zanesené póry. Koupila jsem si ho pro začátek, jelikož byl nejvíce chválen veřejností, ale také sliboval to, co přesně potřebuji! Mám smíšenou až mastnou pleť, s černými tečkami a sem tam se vyskytujícími pupínky.



Vůně je něco, na co jsem byla nejvíce zvědavá. Do té doby jsem neměla nejmenší tušení, jak voní ylang-ylang a tak jsem se toho trochu obávala. Musím říct, že tohle je přesně ten typ vůně, který nikdy nemůže sednout každému. Je to celkem těžká, dřevitá vůně, kterou má na svědomí rostlina kananga vonná. Jedni ji milují, druzí nenávidí - já patřím do té první skupiny. Pokud na tom jste podobně jako já a neumíte si tu vůni představit, nejvíce mi jí připomíná vůně jasmínu.

Co se týče složení, všechny jsou vyrobeny z bio olejů lisovaných za studena ( jojobový, brutnákový, šípkový ) a 100% přírodních esenciálních olejů, bez konzervačních a syntetických vonných látek. Mňamka.
Skvěle vyřešené je i dávkování - pomocí skleněného kapátka, díky nemuž si naberete množství, jaké potřebujete. Mě na celý obličej stačí 2 kapky. Z toho vyplývá, že lahvička vám vydrží na opravdu dlouhou dobu a rozhodně déle, než jakýkoliv krém na obličej.



Aplikace je jednoduchá - vyčistit pleť, navlhčit a vmasírovat pár kapek a nechat "zaschnout". Já je používám jen na večerní péči, ráno pouze pokud zůstávám doma nebo mám více času, aby se mohl olej vstřebat ( mě to obvykle trvá cca 10 min ). Účinky na mojí pleť se dostavily téměř okamžitě a byl to docela šok. Po první večerní aplikaci byla ráno pleť sametová, hladká, a nebyla vůbec mastná! Nikdy bych nevěřila, že toho dosáhnu po aplikaci OLEJE! Moje nadšení tedy rostlo. Mohu potvrdit, že mi neucpává póry, ovšem ani bych neřekla, že je čistí. Je mi daleko příjemnější, než krém. Po dlouhodobém užívání jsem stále stejně nadšená, jako na začátku - což ale vedlo ( díky mojí zvědavosti ) k nákupu dalších obličejových olejů.
Zakoupila jsem jej v DM za poměrně vysokou cenu - rozhodně nedoporučuji kupovat tam, ale vyhledat si kamennou prodejnu. Já např. chodím v Praze do obchodu Biooo v Kotvě. Mají celý sortiment a daleko lepší ceny. Naprosto bezkonkureční ceny jsou pak na e-shopech. Za 20 ml zaplatíte kolem 140 Kč.

MEDUŇKA
Následovník ylangu. Má pleť čistit, tonizovat, mastné pokožce napomáhat k obnovení rovnováhy, urychlovat hojení oparů a celkově uklidňovat. Vše zní opět velice slibně. 



Vůně je meduňková, lehká, citrusová. Řekla bych, že méně vysušuje, než výše zmiňovaný ylang. Účinky jsou také skvělé, pleť je vypnutá, hladká a není mastná. Účinky bych jí celkem ztotožnila s ylangem, i když mě asi více přecejenom sedí ylang. Tento, nebo ale i kterýkoliv jiný olej také dokonale zastoupí oční krém ( některé dokonce mírně vyhlazují vrásky, vzhledem k obsahu šípkového oleje ) a můžete je vetřít i na krk a dekolt. Koupila jsem jej v prodejně se zdravou výživou za 145 Kč.

LEMON - TEA TREE
Tento olej jsem si kupovala, když se mi zbláznila pleť ze silikonových make-upů. Asi vám nemusím vykládat, jak dlouho mi trvalo, než jsem přišla na to, že ty hnusné pupínky a zanícené boláky mi na pleti dělají silikony. Okamžitě nastala léčba pomocí oleje a výměnou klasického make-upu za minerální. Účinky si nemohu vynachválit! 



Měl by poskytovat optimální péči problematické pleti, má antiseptické a antibakteriální účinky, má zmírňovat projevy akné. Ani tento olej nebyl krokem vedle ( začínám podezřívat Saloos, že snad všechny oleje jsou dokonalé =oD ). O antibakteriálních účincích není pochyb - jak vidím ve složení tea tree, je jasné, že jde o silného zabijáka veškerých mikrobů. Citron je přidaný zřejmě kvůli vůni, jelikož samotné tea tree neoplývá příliš lahodícím odérem. Vůně je tedy jasně citrusová, optimistická, povzbudivá a velmi příjemná. Akné po něm zázračně nemizí přes noc - to neumí žádný produkt - ale pozvolna akné bledne, ztrácí se a co je nejdůležitější - netvoří se další! Samozřejmě na to má vliv i vyřazení veškeré kosmetiky se silikony a podobnými fujtajbly. Kupovala jsem jej v Biooo v Kotvě za 146 Kč.

Brousím si zuby ještě na Santálové dřevo a Rosalinu =oD

Jaké máte vy zkušenosti s pleťovými oleji? Doporučíte mi nějaký?

2 komentáře:

  1. Já mám levandulový a ten je taky super :). Akorát teď už musím zkusit nějaký jiný, levandulového jsem teď měla dvě balení po sobě a už mi začíná ta vůně levandule lézt krkem, takže prostřídám :D. Já se rozmýšlím jestli si teď koupit ten Lemon Tea Tree, Rosalinu, nebo Tea Tree Manuka. Vůbec nevím který z nich vybrat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůni levandule nesnesu :D na Rosalinu jsem se chystala, ale nakonec nekoupila, protože mi po nějaké době bohužel olejíky přestaly vyhovovat :( každopádně mě se Lemon Tea Tree zdál o fousek lepší, než ta meduňka - i vůní :) ten s manukou jsem očichávala a tan mi teda nevoní :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)