14. srpna 2013

New in - Německo

Krásný večer,

dnes jsem tu s článkem, který se na mém blogu ještě neobjevil, ale nejspíš tu není naposledy, jelikož hodlám do Německa jezdit na pravidelné nákupy. Důvod je jednoduchý - mají tam o mnoho víc věcí, než u nás - což pro ty z vás, které máte zkušenosti s nákupy v zahraničí (ať už online, či osobně), není žádné překvapení. Navštívila jsem větší městečko kousek od českých hranic a chci se s vámi podělit o to, co jsem tam ukořistila v drogériích DM a Müller.

 DROGERIE DM - je asi 2x větší, než jsou ty naše, přičemž tam najdete mnoho stejných značek, jako u nás. Balea a Alverde stojany jsou větší a cenově vyjdou levněji, než u nás. Navíc zde najdete rozšířený stojan s Maybelline, a také daleko rozsáhlejší sortiment Color tatoos, avšak vyjdou na cca 7 euro ( 180 Kč ), což se mi za ně nechtělo dávat. Dále pak mají značku Manhattan, která u nás není a dále p2, jejichž sortiment mě velmi mile překvapil. Je zde také ráj pro všechny milovníky bio kosmetiky, jelikož je DM zcela běžně naplněna velkým množstvím Lavery, Weledy, Santé, Dr. Schellera a dalších. Je mi líto, že u nás to tak není... Prodávají se zde i tangle teezery a různé kulmy na vlasy. Když jsme u těch vlasových výrobků, mají zde velké množství přípravků od Johna Friedy a také Aussie.

DROGERIE MÜLLER - abych řekla pravdu, příště už půjdu nejspíš jenom tam. Hrozně se mi líbí jejich koncept - drogerie je spojena i s parfumérií a papírnictvím. Je to velký, opravdu velký obchod, který je narvaný běžnými drogerkovými značkami, flakonky s nejrůznějšími parfémy ( a je jich opravdu velká nabídka ) a stejně tak stojany se Chanelem, Diorem, Lancomem a i značkami, které jsou u nás dostupné pouze v lékárnách ( jako je např. Avéne, atd. ). Vše si můžete v klidu prohlédnout v regálech a nikdo na vás nekouká jako na potencionálního zloděje. Vzhledem k tomu, že jsou tyto řetězce zřejmě hodně populární, je tam stále mnoho lidí...ale rozhodně vám nijak nepřekáží ve výběru.

Teď už tedy k mému nákupu:
V drogerii DM jsem si ppořídila 3 štětce Ebelin a u Müllera potom jeden štětec na tvářenku. Každý vyšel v přepočtu na max. 130 Kč, ten na oči kolem 60 Kč. Skvělá cena v poměru s kvalitou. Už jsem je všechny párkrát vyzkoušela a jsou jemňounké, příjemné a nepelichají. Uvidíme po mytí, ale já jsem spokojena!

Aiko system je vlastní značka drogerie Müller. Rozhodla jsem se tedy ke koupi dvou šamponů - jeden je pro hladší a jemnější vlasy, druhý je regenerační. Krásně voní, jsou bez silikonů a stály každý necelá 2 eura, což je opravdu super cena. Dále jsem si v DM drogérii pořídila vzoreček 3 minute miracle od Aussie, který je blogerkami tolik opěvovaný. Nechtěla jsem investovat hned do velkého balení, tak jsem koupila jen toto 20 ml na zkoušku a uvidím. Vyšel na cca 50 Kč.

Láska na první pohled! Sprcháče od Treaclemoon se mi prostě strašně, strašně, strašně líbí designem. Prodávali je ve 4 vůních - zleva kokos, který voní jako pravý kokos, uprostřed zázvor, který voní jako zázvorový tonic a mango, které voní mangově a hrozně svěže. Velké balení má 400 ml a stojí necelá 4 eura ( necelých 100 Kč ),  malá balení mají 60 ml a stojí necelé euro ( necelých 30 Kč ). Poslední vůně, kterou vyrábí, je malina, která ale mě osobně moc nenadchla. Nebo spíš takto - voněla krásně, ale já vůni malin v kosmetice extra nevyhledávám.


Miluju tělové spreje. Mám je skoro radši než parfémy, hlavně v létě, kdy se chci osvěžit a nechci na sebe patlat těžké parfémy. Body and soul je značka prodávaná Müllerem a má velké množství produktů s božskými parfemacemi. Vlevo je to jasmín a zelený čaj a vlevo grapefruit a bergamot. Uprostřed je potom sprej Fruttini, též z Müllera, který je mučenkový a voní krásně sladce.

Laky na nehty. Zcela v levo je také láska na první pohled. Efektový lak Sally Hansen, který vyšel v přepočtu na 180 Kč a tím se pasuje na nejdražší lak v mé sbírce. Nemohla jsem ho tam ale nechat - článek o něm samostatně časem určitě bude! Dva laky uprostřed  jsou od DM značky p2. I v Německu se pískové laky staly hitem - toto jsou dva z nich, které ovšem vyjdou v přepočtu na nějakých 50 Kč, což je výrazně méně, než GS Stars za 90 Kč. Ukořistila jsem bohužel jen 2 odstíny, protože ty zbylé byly beznadějně vyprodané! Článek též bude! Posledním lakem je též od p2, lak s gelovým efektem a je v jemné, růžové barvičce.


 Dostávám se k produktům na rty. Zleva 2 rtěnky p2, které se zdají být velmi kvalitní. Jsou krémové a v nude odstínech. Nechtěla jsem žádné křiklavé odstíny, jelikož takových mám doma dost. Opět bude samostatný článek. Dále pak balzámy na rty, s kterými jsem to trochu přehnala, ale nemohla jsem odolat =oD. Fialový je s vůní fíků, modrý s vůní kokosu. Dále pak jsem musela pořídit balzám, který je mnohými u nás i v zahraničí pasován na nejlepší balzám na rty, který vůbec existuje - slavný Carmex. Snad vás bude zajímat i můj názor na něj v některé z příštích recenzí, až ho pořádně ozkouším. Posledními dvěma je Lip smacker s příchutí Coca-cola cherry a Bee natural acai berry balzám. Vše se tu ještě určitě objeví.

Poslední tři věci. Už dlouho jsem si chtěla pořídit nějaký lehký gel na oční okolí. Tak jsem koupila tento od Alverde, jelikož celou řadu Aqua už několik týdnů testuji. Značka Terra Naturi je bio kosmetika drogerie Müller - v podstatně stejné kvality i ceny, jako déemkovská Alverde. Koupila jsem tvářenku v krásném broskvovém odstínu, která vyšla na necelých 100 Kč.

Poslední je miniaturka krému na nohy od Baley, který je tak oblíben mezi blogerkami. Jelikož jsem ho nikdy nezkoušela, nejspíš nadešel ten pravý čas v podobě miniaturky.

Jelikož mám sama tyhle články ráda, a ráda si je čtu u ostatních, přidávám ještě foto nákupu mé maminky, která je bohudík také kosmetický maniak, a tak tuhle zálibu můžeme sdílet spolu.

Je to celá sada kosmetiky Body and soul v parfemaci jasmínu a bílého čaje, která ji okouzlila po prvním přičichnutí. Dále paletka stínů od Alverde a rtěnka od p2 ve velmi sytě růžovém odstínu, který mamce hrozně moc sluší.

Na závěr se musím pochválit, že ačkoliv jsem chodila mezi regály jako ve snu a chtěla si koupit celý obchod i s prodavačkou, nakonec jsem dokázala odolat a kupovala jsem opravdu věci, které využiji a u nás je neseženu. Chci spotřebovávat svoje zásoby, abych si toho mohla na příštím výletu koupit daleko více.

Čekejte na vše recenze a dejte mi třeba i typy, co v zahraničí kupujete vy a co byste mi doporučili! Mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Teda to je úžasný nákup a kochám se neznámými značkami, pokud se do Německa zase někdy dostanu už vím, že nevynechám drogérii...nádherně vypadají sprcháče, laky i ta tvářenka, no mňamky, těším se na recenze....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z toho nadšená, rozhodně se vyplatí zajet do zahraničí na nákup :)

      Vymazat
  2. Tak tohle ti upřímně a moc závidím. Já mám tyhle sousedy pěkně daleko, takže na takový výlet za hranice se jen tak nevydám. Musím se spokojit se zdejší nabídkou, nebo e-shopy (díky bohu za ně). Štětce vypadají výborně, nevíš jestli jsou v DM i v ČR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že konkrétně tyhle štětce v ČR nejsou, ale v DM je od Ebelin pár štětců s takovou fialovou rukojetí a jsou moc fajn! Mám jeden na tvářenku a jeden na pudr a jsou úžasně jemný a nepelichaj :)
      Jinak já Německo taky nemám zrovna za rohem, ale pokud to máš blíž třeba do Polska či Rakouska, mají tam podobný sortiment a věci, které se u nás neseženou :)

      Vymazat
  3. teeeda to je vecí :) štetce by som vyskúšala rada :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych se ráda vydala na nákupy do Německa :) ty sprcháče a balzámy (kokos a fíky) jsou z dm nebo Müllera? A můžu se zeptat, v jakém městě si byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámky jsou z Mullera :) a mají tam i spoustu jiných vůní :) byla jsem v Marktredwicz :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)