31. srpna 2013

Masky na vlasy

Krásné odpoledne,

léto se nám nezadržitelně blíží ke konci, a ačkoliv toto léto bylo opravdu ve znamení extrémních teplot, měli bychom dopřát našim vlasům nějakou tu regeneraci po zásahu sluníčka a vody z bazénů, koupališť, jezer a moří. V mé sbírce se momentálně nachází 5 masek na vlasy - značka Mil mil, Gestil Wonder, jedna od Swiss O-Par a od Alverde.


Moje vlasy:
Abyste si mohly udělat objektivní názor, na jaké vlasy tyto masky aplikuji a pro které jsou tudíž vhodné, povím vám nejdřív o mých vlasech. 
Jsem blondýna - barvím si vlasy už X let, ačkoliv moje pravá barva vlasů je něco mezi špinavou blond a světle hnědou. 
Kvalitativně jsou moje vlasy pevné a celkem husté. Když si je vyžehlím, nebo natočím kulmou, vydrží tak bez problémů i 2 dny ( potom je musim mýt ). Dlouhé jsou pod lopatky, ty nejdelší se dotýkají "pasu".
Problémem mých vlasů je to, že se mi celkem rychle mastí ( u kořínků hned druhý den po umytí ). Vlivem mého neustálého a několikaletého přesušování šampony na mastné vlasy jsem se dopracovala k jedinému výsledku - mastí se stále, ale konce jsou velmi poničené a přesušené ( i vlivem občasného žehlení a fénování po každém mytí hlavy ). Proto v drogériích sahám výhradně po šamponech i maskách na suché a poškozené vlasy - BEZ SILIKONŮ. Povím vám proč... Silikony mým vlasům nevadí. Ale vadí mojí pleti... A jelikož ráda nosím  vlasy rozpuštěné, silikony v mých vlasech se přirozeně dostávají na můj obličej, kde pak působí paseku. Asi vám nemusím vykládat, jak dlouho mi trvalo, než jsem na to přišla =o))
Tolik k mým vlasům, teď tedy recenze.

MIL MIL - REGENERAČNÍ KRÉM KARITÉ
Asi né všichni budete znát regenerační masky od italské firmy Mil mil. V běžných drogériích se neprodává a lze je sehnat pouze v kadeřnických potřebách, přes internet nebo v drogerii Pemi v Praze, kde jsem ji kupovala já.
Obsahuje bambucké máslo, které vlasy obnovuje a vyživuje. Je ideální pro suché a poškozené vlasy.


 Obaly jsou celkem hezké a já s nimi nemám problém. Jde o velkou pikslu (1 litr) s šroubovacím víčkem nahoře, která jde dobře otevírat. Barva krému je sytě žlutá a konzistence pudinková. Kdo je tedy zvyklý na hutné masky, tohle je oproti tomu opravdu tekuté a může se lehce stát, že vám proteče mezi prsty. To je malá nevýhoda, ale až se naučíte s tím pracovat, bude to pro vás hračka! Díky své konzistenci se ale velmi dobře vmasíruje do vlasů a nedá to žádnou velkou práci. Pokud to nepřeženete s množstvím, nebude vám stékat z vlasů.
Co se týče složení, není to nic extra, ale na druhou stranu podle toho, co se prodává v drogériích, kde je prakticky nemožné najít masku na vlasy bez silikonů, má tahle složení opravdu skvělé.
Používat se má na mokré vlasy, nechat 3 minuty působit a opláchnout. Já se tedy návodu až tak nedržím a aplikuji tak, jak zrovna potřebuji. Buď jí použiji místo kondicionéru, tzn. nanesu a hned smyju, nebo si s ní udělám zábal, zamotám do ručníku a nechám třeba půl hodiny působit a pak smyju a nebo jí použiji jako základ pro míchání s dalšími oleji, pro výrobu výživnějšího zábalu.
Maska se z vlasů dobře a snadno vymývá a krááásně vanilkově voní. Nejen, že má konzistenci pudinku, ale i tak voní - krása!
Účinky - nádherně jemné, uhlazené, voňavé vlasy! Vůně mi vydrží ve vlasech až do dalšího umytí. Já jsem tedy velmi spokojená.
Co mě ovšem nejvíc šokovalo při nákupu byl poměr cena/objem. Za 1000 ml balení jsem totiž platila 149 Kč. Vzhledem k množství vám tedy velmi dlouho vydrží, já ji používám asi půl roku při téměř každém mytí a jsem v půlce.

MIL MIL - REGENERAČNÍ KRÉM TROPICKÁ VÁŠEŇ
Když jsem vám už popsala, jak moc mám ráda masku předchozí, je vám asi jasné, že u jedné to neskončilo. Tohle je ovšem novinka, která se k nám dostala na začátku léta. Nevím, jak je dostupná na e-shopech, já jí opět kupovala v Pemi.
Obal je stejný, akorát je změna v objemu. Tento má "pouze" 500 ml. Konzistence je stejně pudinková, liší se pouze barevně - je bílá. Vůně je ovšem naprosto omamná - svěží, letní, tropická, ovocná.  Krém je určen pro jemné a zářivé vlasy. Jelikož mé vlasy jsou dost pevné, je potřeba je zjemnit. Tenhle krém na to poslouží dokonale.

Složení také fajn:
Používám ji stejně jako tu předchozí a funguje stejně skvěle. Vlasy se po ní necuchají, skvěle rozčesávají, krásně voní a jsou opravdu viditelně jemnější a hladší. Opět nemám co bych ji vytkla. Krém mám od června a jsem už za půlkou, jelikož ji hodně používám. Za 500 ml jsem platila 99 Kč.
Pokud jsem vás nalákala, vyrábí se ještě 2 varianty - s bylinnými extrakty (zelená piksla) a s kokosovým olejem (žlutá piksla). Na oba mám zálusk, až spotřebuji tyto. 

GESTIL WONDER
Snad neexistuje maska na vlasy, která by byla tolik opěvovaná a znal jí (alespoň od slyšení) každý. Jedná se o zábalový krém, který má vyjímečné složení s bambusem a doporučuje se na vlasy s poškozeným vláknem vlivem trvalé, barvení, smogu a vlasy jemné se sklonem k padání. Je biologicky odbouratelný nad 90%!
Obal se mi tedy nijak nelíbí, ale v tomto případě mi opravdu nejde o něj, ale o obsah. Ten je oproti maskám mil mil velmi hustý a má bílou barvu. Co člověka samozřejmě zaujme jako první, když otevře krabičku je vůně. V tomto případě tedy spíš smrad - velmi intenzivní a chemický. Něco jako takové ty staré barvy na vlasy. Ale já mu to odpouštím, protože jeho účinky jsou...úžasné!
Složení je kupodivu dobré! Bála jsem se, že maska bude obsahovat milion silikonů atd...ale nic takového se nekoná, pokud mně mé oči a vědomosti nešálí.
Masku používám většinou jako zábal, i když výrobce tvrdá, že se má nechat působit pouze 3-5 minut. V obou případech maska funguje výborně. Vlasy jsou po ní nádherné! Lesklé, nekrepatí, jsou uhlazené, jemné, vyživené a vypadají velmi zdravě. Moje suché konečky působí jako znovuzrozené. Nepoužívám ji při každém mytí, ale tak 1x za 14 dní, když jim chci dopřát pořádnou dávku regenerace.
Chvály na tuto masku je opravdu mnoho a i já se k ní přidávám. Koupím znovu a znovu a znovu! A navíc ta cena - cca 200 Kč/300 ml. Příště koupím výhodnější půllitrové balení.

VLASOVÁ KŮRA - ARGANOVÝ OLEJ - SWISS O-PAR
Značka Swiss O-Par je velmi známá díky svému stříbrnému šamponu. Vždy jsem ale její sortiment tak nějak přehlížela, až jsem v drogerii narazila na kůru s arganovým olejem. A jelikož marocké zlato, jak se arganovému oleji přezdívá, je pro mě lákadlo v jakékoliv kosmetice, letěl do košíku.
Je určena na suché a narušené vlasy bez lesku. Má poskytnou vlasům nejlepší možnou péči a zajistit jejich zdravý a přirozený vzhled. Má se nechat působit 1-2 minuty a pak opláchnout. 
Obal je z měkkého plastu, a tak jde velmi dobře zmáčknout a dostat tak produktu požadované množství velmi pohodlně. Navíc i designově se mi zdá tuba velmi povedená. 
Složení na fotu zde:
 Vůně je příjemná a nevtíravá. Nedokážu přesně určit, co mi připomíná. Možná vanilku, každopádně něco sladkého. Konzistence je velmi tekutá...přirovnala bych jí ke kondicionéru. A já jej jako kondicionér skutečně používám. Po umytí vlasů šamponem nanesu kůru na vlasy a opláchnu. Nečekám žádné dvě minuty. Vlasy jsou potom krásně jemné, lehké, uhlazené a nádherně se lesknou. Opět skvělý výrobek! Koupíte v drogerii DM nebo Rossmann.

ALVERDE - KŮRA NA VLASY S CITRONOVÝM KVĚTEM A MERUŇKOU
Konečně poslední výrobek. Pokud jste četli můj předchozí článek, o oblíbených vůních, dočetli jste se tam o mojí posedlosti meruňkou. A ano - i v tomto případě byla hlavním lákadlem ke koupi vůně. Oproti předchozím kolegům je to jediná maska v mé sbírce, která má bio certifikaci.
Tuba je tady mírný kámen úrazu. Je totiž z velmi pevného plastu a tak se z ní špatně dolují zbytky. Jak vidíte, už jsem opravdu na konci a maska mi vyzbyde už maximálně na jedno použití. Konzistence je velmi hutná a barva je čistě bílá. Krásně, ale opravdu krásně sladce voní po meruňkách. V tomto bodě jsem spokojena.
Složení:
Co se týče účinků, myslím že jsou velmi dobré. Nezatěžuje vlasy, dodá jim lesk a jemnost. Oproti svým kolegům mě ale nějak zvlášť nezaujala, proto bych si jí znovu asi už nekoupila, i když mým vlasům vyhovovala. Důvod je možná i ten, že stejně dobrou práci odvede dobrý kondicionér. Koupíte v drogerii DM.

Sečteno a podtrženo, tyhle masky jsou opravdu jedny z lepších, co lze v obchodech sehnat. Máte zkušenost s těmito značkami, případně doporučíte mi nějakou dobrou masku bez silikonů?

Mějte krásný, slunečný den!







6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto masek znám teda akorát Gestil Wonder, ta je opravdu hodně opěvovaná. :) Jinak já si vystačím s kokosovým olejem - jednou za 14 dní si ho naplácám na vlasy plus vmasíruju do pokožky a nechám alespoň dvě hodinky působit. Po umytí jsou vlasy krásně zregenerované a zdravé. :)
    Jinak moc pěkný článek! :)

    W.

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář i pochvalu :) kokosový olej je v mojí koupelně stálice, je to tak všestranný pomocník, že musí být pořád k dispozici :)

      Vymazat
  3. Ahoj,mas moc hezky blog. Ja u masek na vlasy silikony neresim, bud funguje nebo ne.Nejvic jsem spokojena s maskou od Matrixu, je to sice samy silikon, ale je zazrak. A posledni dobou jsem spokojena s merunkovym balzamem Garnier Ultra Doux, je bez silikonu a staci ho chvili nechat a vlasky jsou super jemne.Mam z te rady i sampon,taktez bez silikonu a oboji navic opravdu krasne voni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář a také za tipy :) ten Garnier vypadá pěkně, kouknu po něm v obchodě :)

      Vymazat
  4. Karité mám taky a je fajn, bezva regenerace :)

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)