26. srpna 2013

Alverde Aqua

Krásné dopoledne,

mám tu prozkoušené celkem 4 produkty z Aqua řady od Alverde. Jelikož je tato řada určena pro normální až smíšenou pleť, jala jsem se do testování a přináším vám výsledky a postřehy.


MATUJÍCÍ DENNÍ KRÉM S VÝTAŽKY Z PEREL 3v1 - 50 ml
Pokud vlastníte mastnou až smíšenou pleť, jistě znáte moc dobře obecnou radu, co vaše pleť potřebuje - hydrataci a zmatnění. Tenhle krém slibuje obojí. Proto skončil u mě v košíku. A jelikož mě zaujala celá Aqua řada, rozhodla jsem s vyzkoušet i jeho kolegy =o))
Obaly asi netřeba komentovat, jsou typicky Alverdí - jak jsme na ně zvyklí. Mě se líbí, dávkování mají praktické a funkční. Každý krém je zabalen zvlášť v krabičce, což hodnotím jako příjemné plus. Složení je bio, pokud vás zajímá, zde je foto:
Konzistence je takový středně hutný krém, což mě trochu překvapilo. Přecejen jsem zvyklá používat vodovější krémy nebo nejraději tekutá nebo gelová séra, takže v tomhle bodě jsem se trochu lekla. Byl to ale jen první dojem, ve finále, když se vtírá do pleti, tak nějak zřídne a vpracovává se do pleti docela hezky. 


 Vůně je tedy velmi příjemná. Taková čistá, nemůžu říct, že v ní cítím něco specifického. Ale není nijak intenzivní a po nanesení na obličej mizí, takže toho se nemusíte obávat.
Abych se tedy ale dostala k účinkům - hydratuje ale nematuje. Což u krému, který to má přímo v názvu očekávám. Hydratace byla fajn, ale zase...na mojí pleti vytvořil krém jakýsi povlak, který byl prostě znatelný. Jako kdyby se neúplně vsakoval nebo tak. Zkrátka nějak mě nenadchnul, ale zase si myslím, že pro normální pleť by úplně stačil.
Já tedy dávám 5/10.

HYDRATAČNÍ FLUID S ALOE VERA - 50 ml
Vždycky mě nalákají u krémů na obličej 2 věci - něco, co má konzistenci fluidu nebo séra a obsah léčivé či hojivé látky. Není tedy divu, že tohle jsem musela vyzkoušet. Slibují 35% obsahu aloe vera.
Omlouvám se - fotka je mázlá...=o(
Vůně je takřka stejná jako u matujícího krému a stejně tak i konzistence, což mě velmi zklamalo. Něco, co má v názvu "fluid" si představuju jako gel, či krémovitou - tekutou kapalinu...né něco, co připomíná středně hutný krém. 

 Složení zde: opět Aloe není zrovna hlavní složkou tohoto krému, což jsem čekala... ale proč to tedy dávají do názvu, když to není hlavní složkou krému???
Účinky jsou veškeré žádné. Tedy ano - hydratace. Kdybyste mi namatlali obličej oběma krémy a měla bych vám říct, který se mi zdá lepší - obvinila bych vás, že jste mi na obličej dali jen jeden. Ty účinky, ta vůně, ta konzistence - to samé! Jsem z něj docela zklamaná, takže dávám 3/10 a znovu už nekoupím.

OČNÍ GEL S PERLAMI - 15 ml
Oční gel jsem si kupovala teprve před asi 14 dny v Německu, ale jelikož od očních krémů neočekávám nic jiného, než hydrataci, můžu jeho účinky posoudit už po relativně krátké době.
Konzistence je opravdu gelová - z toho jsem nadšená, protože hutné krémy na oční okolí nepotřebuji. Stačí mi jen něco lehkého, co se hned vsákne a udělá dobrou službu. Tenhle je tedy tekutý možná až moc - musí se dávat opravdu pozor, aby se vám "nevylil". Já už jsem se s ním ale naučila pracovat a vůbec to nevidím, jako závadu. Jen možná takové počáteční překvápko.
Díky gelové konzistenci mám pocit, že gel mírně chladí - což mě po ránu působí vyloženě potěšení =o)

Vůně byla dalším překvapením - jelikož jsem si myslela, že se oční přípravky dělají bez parfemací, aby ta vonná složka nijak nedráždila citlivé oční okolí. Tenhle ale voní jako celá Aqua řada. Pozitivní je, že mi oči ale nijak nedráždí...s tím já ale problém nemám nikdy, jelikož citlivé oči nemám. 
Složení nafoceno zde:
Účinky jsou skvělé. Na to, jak jsem byla celkem zklamaná z obou krémů, tenhle gel je skvělý! Ihned se vsakuje, nelepí, nedráždí a skvěle hydratuje. Dokonce jsem si všimla, že mírné redukuje otoky a kruhy pod očima. Navíc, při množství, které denně spotřebuji, mi pravděpodobně vydrží až do důchodu =oD
Moje hodnocení je 10/10 a rozhodně bych klidně koupila znova, pokud ho ovšem stačím spotřebovat dřív, než se mi zkazí =o))

MYCÍ GEL MOŘSKÉ ŘASY - 150 ml
Posledním produktem je tento mycí gel. Vždy jsem se odličovala pleťovými mléky, než jsem zjistila, že mojí pleti nějak nesedí a ucpávají mi póry. Tak jsem chtěla vyzkoušet nový způsob. Aktivní látky z mořských řas mají osvěžovat a harmonizovat pleť, jemně a důkladně odstraňovat nečistoty, make-up a přebytečnou mastnotu.
Vůně i způsob dávkování jsou stejné jako u předchozích produktů a nemám proti nim výhrady. Co se týče konzistence, je opravdu gelová a celkem hutná. 


 
Po smíchání s vodou vytvoří bílou emulzi, která se pak aplikuje na obličej. Velmi hezky klouže po pleti, ale nepění - což já hodnotím jako plus. Nepoužívám ho tedy primárně jako odličovač - ale na dočištění pleti. Tzn. pleť odlíčím hydrofilním olejem a pak aplikuji tento mycí gel, chvíli "šmrdlám" po obličeji a nakonec smyju. Pleť je poté opravdu dokonale čistá, ale bohužel - také vysušená. Já jsem to tak nějak čekala a upřímně mi to nijak nevadí, jelikož stejně hned po odlíčení a vyčištění pleti aplikuju krém, který mi potřebnou hydrataci opět navrátí. I když ho používám často, ubývá velmi pomalu. Množství, které je na fotce výše na mojí ruce, vám bohatě postačí na jednu aplikaci. 
Já jsem tedy spokojená a dávám 9/10. Znovu už ale nekoupím, jelikož mám teď v hledáčku čistící gel od Avene.

Přeji krásný den

3 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře! =o)