11. srpna 2013

Alverde - tělová emulze po opalování

Krásné ráno,

nedávno se zde objevil článek o opalovacích krémech od Alverde, a jelikož bychom neměli zanedbávat ani péči po opalování, rozhodla jsem se věnovat tento článek péči o tělo po slunění.



Když už jsem si v DM kupovala opalovací krémy se Schizandrou, chtěla jsem si k nim koupit i péči po opalování se stejnou parfemací. Do košíku tedy letěla tahle emulze Aprés se schizandrou. Proti obalu nic nemám, barevně se odlišuje od opalovacích krémů ( ty jsou žluté ), což je fajn, jelikož když mají některé firmy balení opalováků a krémů po "o" ve stejné barvě, motají se mi dohromady a nikdy hned nevím, který, kdy a na co použít. Tady je jasno a nemusím nad tím přemýšlet.
Dávkovač je klasický, ovšem vzhledem k tomu, že krém je trochu hutnější konzistence, špatně se z něj doluje zbytek a je třeba s ním třepat a házet, což zrovna nešetří časem.



Co se týče složení, tak kromě klasických přísad, které odpovídají bio výrobkům se zde nachází ještě aloe vera, glycerín, přírodní extrakt z pomerančů, vitamín E, olej z broskvových jader a shorea máslo. Samé výživné pecky, což jistě u krému tohoto druhu očekáváme. Navíc aloe má hojivé účinky - v případě, že by to někdo s tím opalováním trochu přehnal....jako já - krém ozkoušen v praxi a opravdu skvělá hydratace a sklidnění spálených míst. Neměla jsem nejmenší problém, ale je pravda, že to bylo jen klasické zarudnutí a né žádná těžší forma popálenin, na to už by byl potřeba silnější kalibr.



Vůně je květinová a intenzivnější, než u opalováků této řady. Ano - chtěla jsem stejnou parfemaci, ale musím říct, že už mi trochu leze na nervy a vzhledem k tomu, že se na pokožce docela drží, mi to nebylo uplně příjemné. Pro příště by byla nejspíš vhodnější lehčí, nebo nevtíravější vůně. To je ale záležitost čistě mého nosu a u vás to může být naopak.
Dostávám se k funkci...výborná! Krém se krásně roztírá, celkem rychle se vsakuje, ale příjemně promašťuje kůži, která potom nijak nepne a je skvěle hydratovaná. Nezanechává žádný mastný film, takže se můžete namazat a v klidu vyrazit někam ven.
Určitě bych jeho koupi doporučovala, už jen proto, že slunění kůži namáhá a v podstatě ji narušuje. A na takové, řekněme "drobné ranky" nechceme přece plácat něco chemického, aby se nám to dostalo do těla a silikonového, aby kůže nemohla dýchat...
Dávám tedy 9/10.

Jaký je váš oblíbený krém po opalování??

2 komentáře:

  1. Vyzkoušeno už druhé léto a za mne klidně 10 z 10, protože jsem při večerních grilovačkách byla jediná, na koho neútočili komáři...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)