9. srpna 2013

Lavera - péče o pleť s mátou a lopuchem

Už asi 3 měsíce testuji péči o pleť s mátou a lopuchem pro mastnou pleť, takže si myslím, že je právě ta vhodná chvíle, abych vám o nich pověděla.


Jak už jsem se na blogu několikrát zmiňovala, mám pleť, která si stále něco vymýšlí a najít správnou péči o ní vyžaduje opravdu hodně úsilí. Jakýkoliv nevyhovující produkt se na mé pleti okamžitě projeví a dá hodně práce vrátit jí zase do původního stavu. Proto si péči o pleť důkladně vybírám a abych řekla pravdu, stále ještě nevím, co mé pleti opravdu vyhovuje.

Moje pletˇ: smíšená až mastná, rozšířené póry, černé tečky v T-zoně - hlavně na nose, sem tam přítomnost několika pupínků, po kterých mi někdy zůstávají červené jizvičky, které se dost špatně hojí a obšťastňují mě taky mílie. Tak... teď jak jsem to napsala, mám pocit, že všechno, co lze na ksichtíku mít, mám já... =oD a vy po tomto přečtení si mě musíte představovat jako obludku - takže dopředu hlásím, že takhle napsané to ve skutečnosti zní hůř, než to vypadá a všechno ( až na některé pupínky ) se dá velmi dobře maskovat, a není to téměř vidět =o) ALE, to nic nemění na tom, že člověk přecejen takhle vypadat nechce...takže jsem se dala do boje =oD

HYDRATAČNÍ KRÉM - MÁTA

Mým prvním bojovníkem je tento krém pro mastnou a nečistou pleť. Takovou mám já, takže se zdá být vhodným kandidátem. Má zvlhčovat pleť, redukovat nečistoty a rychle uzdravovat zanícená místa. Obsahuje antibakteriální esence máty peprné, šalvěje a rozmarýnu a obsahuje zinkový laktát, který má regulovat pokožku. Dále obsahuje jemnou ovocnou kyselinu, která upravuje produkci kožního mazu.


Obaly jsou u lavery hezké a funkční. Nemám co bych jim vytkla. Krém je celkem zvláštní konzistence. Po vymáčknutí z tuby je celkem hutný, ale po rozetření se mění na lehkou konzistenci, která se ihned vsakuje, zanechává matnou pleť a je příjemný....nese s sebou malé negativum a to takové, že trochu lepí. Je to tedy jen několik minut po aplikaci, ale je to znatelné. Krom toho trochu stahuje pleť, což ale pro mastnou pleť není vůbec na škodu, jen je to trochu zvláštní pocit, který ale také brzy vymizí.


Vůně - asi jste čekali, po výčtu všech těch rozmarýnových a mátových silic nějakou silně bylinkovou bombu...tak ta se nekoná. Je to celkem jemná, svěží vůně, která je příjemná a po aplikaci na pleť zcela vymizí. Barva krému je jemně zelená, na obličeji není vidět.
Složení asi netřeba komentovat, jelikož se jedná o bio kosmetiku, ale pokud někoho zajímá, dávám foto:


Účinost tohoto krému je celkem mnohostranná. Pokud totiž nemáte mastnou pleť, ale přecejenom vás trápí sem tam nějaký pupínek, lze tento krém použít jako lokální péči a funguje tak celkem dobře...
Na mojí pleť působí opravdu dobře. Pupínky se hojí rychleji, pleť je matnější ( ale dokonalé zmatnění obličeje po celý den nelze čekat - ale to snad u žádného krému ). Jsem s ním opravdu spokojená, jen si myslím, že existují i lepší produkty, u kterých je znatelnější výsledek.
Proto dávám 8/10. Zakoupila jsem jej v drogérii DM za 179 Kč, což mi opravdu nepřišlo hodně, vzhledem k tomu, že ho je 30 ml. Jeho spotřeba je také velmi pomalá, jelikož na celý obličej vystačí velikost většího hrášku.

ZJEMŇUJÍCÍ HYDRATAČNÍ FLUID - BIO MÁTA A LOPUCH

Současně s již zmíněným krémem jsem si koupila i tento fluid, který má daleko lehčí konzistenci a zdál se mi na léto vhodný. Měl by poskytovat intenzivní hydrataci a viditelně jemnější pleť. Slibuje redukci nečistot a podporuje rychlé hojení zanícených míst. Dále úpravu produkce kožního mazu. Bio lopuchový výtažek by měl mít zjemňující, hojivý a adstringentní účinek.


Obal netřeba komentovat, je vlastně stejný, jako jeho kolega. Jediná změna je v dávkování, zde je pumpička, kterou se opravdu velmi dobře reguluje množství, které potřebujete.


Vůně je naprosto totožná, jemná, lehká, nevtíravá, příjemná. Nemůžu jí nic vytknout a myslím si, že by neměla nikomu vadit. Pro úplnost opět vyfoceno složení:


Používám jej v létě opravdu každý den a musím říct, že na pleti je velmi příjemný. Má opravdu hodně tekutou konzistenci ( jelikož je to fluid ), není hutný a okamžitě se vsakuje a vstřebává. Na letní horké dny opravdu ideální, jelikož nezatěžuje a pleť pod ním může krásně dýchat. Má celkem výraznou, zelenou barvu, ale opět pleť nezabarvuje (to by jinak snad ani nemohli prodávat =oD).
Výborně hydratuje!!! Pleť je po něm vláčná a opravdu sametově heboučká. Ovšem neřekla bych, že by měl nějakou velkou účinnost na pupínky a nečistoty. Určitě podporuje rychlejší hojení, jelikož obsahuje antibakteriální složky, ale ne nějakou závratnou rychlostí, jako třeba některé lokální péče nebo 100% koncentrovaný tea tree olej. Důležité ale pro mě je, že pleť nedusí a neucpává póry, vlastně je i trochu stahuje, což je pro mou pleť opravdu velmi žádoucí efekt. U něj ale žádné pnutí a stahování pleti nehrozí, ani nelepí tak, jako jeho kolega výše. Naopak ale musím říct, že tenhle krém nezmatňuje ani trošku, a pleť se po něm i docela leskne, což už mi vadí trochu víc. Pod make-up je tedy vhodnější krém, než tento fluid.

Obecně si myslím, že společne fungují dobře a pleť mi nijak nezhoršují, naopak podporují její hojení. Žádný zázrak to není, ale na druhou stranu jsou to přípravky, které mají úžasné složení a splňují, co slibují . Tomuto dávám 8/10, koupeno v Biooo v Praze za 249 Kč/30 ml.

Testovala jsem i jeho žlutého kolegu s měsíčkem, který by měl vyrovnávat pleť - suchou by měl hydratovat a u mastné snižovat produkci kožního mazu. Jak si vedl se dozvíte v některém z dalších příspěvků =o)


2 komentáře:

  1. Perfektní recenze, krása!! Já mám Laveru teď hodně v merku a chci vykoušet od nich, co nejvíc :-) a jsem zvědavá na jakoukoliv zmínku. Já mám z téhle zelené řady masku a jsem s ní moc spokojená. Na léto bych ocenila jedině fluid, ono člověk u těch krému asi moc nemůže počítat s léčebným efektem, mám ten pocit, spíše takový "udržovací" - to znamená, že se neosypu a pleť ho hezky toleruje, hydratuje to atd :-) Určitě mám chuť vyzkoušet, jsem zvědavá co řekneš na tu žlutou řadu, já teď taky testuju ze vzorečků ten žlutý krém a žlutá maska už na mě taky čeká :-)..měj se hezky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář a sdílení svých dojmů :) na masku mám taky spadeno, když už mám ty krémy, tak by se to spolu mohlo hezky doplňovat :) já od krémů určitě nečekám zázraky :) recenze na krém ze žluté řady bude někdy příští týden :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)