23. srpna 2013

Kosmetika Karla Hádka

Krásné dopoledne,

už docela dlouhou dobu vlastním několik vzorkových balení a jeden plný produkt na pleť od Karla Hádka. Jelikož už je testuji opravdu několik měsíců, je vhodná chvíle na recenzi.


HYDROFILNÍ OLEJ - SANTÁLOVÝ
Je určen pro mastnou pleť. Měl by optimalizovat činnost mazových žláz, je protizánětlivý. Neničí přirozený ochranný film pokožky a nevysušuje.
Začnu  tradičně obalem - je takový...lékárenský. Mně osobně nijak nevadí, ale na druhou stranu - i bio kosmetika může být přece hezčí a v tomto směru lákavější. Chápu ale myšlenku, že je lepší investovat do kvalitního obsahu, než do obalu...
Tohle je 20 ml vzoreček, takže nelze posuzovat dlouhodobé účinky na pleť. Faktem je, že má řidší olejovitou konzistenci, která po smíchání s vodou vytvoří jemnou bílou emulzi. Pokud znáte třeba odličovací oleje od Saloos, tak je to na stejné bázi. Je příjemný, santálová vůně není moc výrazná ( což mi vyhovuje ), dobře se smývá, obličej nedráždí a nezanechává mastný pocit. Co mi trochu vadí je, že neodličuje tak, jak bych si představovala. Používala jsem ho pouze na pleť, ne na oči. Pan Hádek má ve své nabídce přímo odličovací olej, tudíž to chápu tak, že tenhle má pleť pouze vyčistit, ale ne odlíčit. Mám z něho rozpačité pocity, přijde mi stejný jako kterýkoliv jiný hydrofilní olej.
Za 20 ml vzorkového balení zaplatíte cca 60 Kč, ale nějakou chvíli vám vydrží, jelikož na celý obličej stačí opravdu pár kapek. Znovu bych si ho ale už asi nepořídila...Neříkám, že je špatný - jen mě prostě nezaujal.

CITRÓNOVÁ PLEŤOVÁ VODA A TONIKUM
Když už jsem objednávala, přihodila jsem do košíku testery pleťové vody a tonika. Nechtěla jsem nic bylinkového, chtěla jsem změnu, tak jsem vzala citron.
Musím říct, že vůně je moc příjemná. Bála jsem se silně koncentrované vůně štiplavého citronu a naštěstí se nic takového nedostavilo. Je to jen lehká, citrusová vůně - svěží, letní, nevtíravá! Pokud jde o účinnost - nepožadovala jsem a ani nečekala žádné zázraky - chtěla jsem prostě prostředek na dočištění pleti - a to tihle 2 kandidáti splňují na jedničku! Stačí nakapat menší množství na vatový tampónek a očistit ksichtík. Pleť potom nijak nelepí a  je čistá.
20 ml testery stály každý kolem 15 Kč, což je cena směšná a produkt si můžete vyzkoušet na vlastní pleti, než investujete do velkého balení. Tady jsem tedy spokojená a plné balení klidně v budoucnu koupím.


PLEŤOVÝ KRÉM - CITRONOVO-MRKVOVÝ
Další vzoreček. U přírodní kosmetiky platí dvojnásob, že né vše vám musí sedět. Proto jsem objednávala převážně vzorková balení, které vám vystačí na dostatečně dlouhou dobu, abyste si o nich utvořili názor.
Vůně je stejná jako u tonika a vody - jemně citronová. Na pleti se nedrží, takže i kdyby vám nebyla zrovna příjemná, za chvilku po ní není ani stopy. Konzistence je hutnější, než jsem čekala. Zase ale nečekejte konzistenci kokosáku v lednici. Dobře se roztírá a na obličeji vytváří znatelný film. Moje mastná pleť se po něm leskne, ač výrobce tvrdí, že se lesknout nebude... tak možná na jiných typech pleti =o))
Účinky ale na mojí pleti žádné. Ano - dobrá hydratace, ale špatně se mi vstřebával do pleti, což mi nebylo příjemné. Možná jsem zvolila pro můj typ pleti špatný druh krému. Za 5 ml zaplatíte 33 Kč, takže vám to díru v rozpočtu rozhodně neudělá =o))

PLEŤOVÝ KRÉM -MATEŘÍDOUŠKA
Měl by být vhodný na problematickou pleť se záněty a oděrkami, je silným antiseptikem. Tady už jsem naopak nějaké pozitivní účinky očekávala, jelikož se zdál být vhodným pro moji pleť.
Vůně je mateřídoušková a poměrně silná, což mi nijak extra nevadilo, ale byly dny, kdy bych raději něco s "příjemnější vůní". Účinky nějaké byly, ale zázrak taky ne. Je pravda, že když se mi na obličeji vyskytlo něco nežádoucího, hojilo se to rychleji, než normálně. Ale opět mi vadil ten film, který krém na obličeji vytvořil, takže pro moji pleť to asi nebude. Za 5 ml opět zaplatíte 33 Kč, takže zkuste a uvidíte =o)).



LIPIO SÉRUM - HEŘMÁNEK
Aromaterapie Karla Hádka je - mimo jiné - známá svými lipio séry. Vzhledem k několika pochvalným recenzím jsem neodolala, a objednala plné balení heřmánkového.
Měl by optimalizovat funkce pokožky, včetně produkce tukových žláz. Má pokožku regenerovat, zjemňovat, má protizánětlivé účinky. Dokonce by měl pomáhat s hyper-pigmentacemi a chránit před UV zářením.
Konzistence je celkem hustá a barva zelená. To mě nejprve trochu vyděsilo =oD. V balení je jako dávkovač přiložena pipeta, kterou se sérum velmi pohodlně dávkuje. Tenhle typ dávkování mám vůbec nejraději, člověk si může určit přesné množství produktu, které použije a neplýtvá.
Podle pokynů výrobce se má nanést 5-7 kapek na obličej. No a k realitě... dávala jsem jej vždy na noc, protože na den by to vůbec nebylo možné...Lesknu se totiž po něm jak zrcadlo. Po důkladném vyčištění pleti jsem tedy dala 5 kapek na prsty a nanesla na pleť. No byla to hrůza. Sérum na pleti vůbec neklouzalo a tak nějak nešlo moc dobře rozmazat - takže jsem jej dala víc. Pleť potom nebyla nijak podrážděná, ale nastal jiný problém... SMRAD! Jako víte co, vůně heřmánku mi nevadí a vše co je bylinné a patlám si to na obličej prostě tak nějak "smrdí", ale většinou to nevnímám a naopak mám dobrý pocit, že to opravdu pomáhá, jelikož to není žádná chemicky převoněná věc. Ale TOHLE se nedá vydržet =oD tedy...dá! Ale se vším sebezapřením...Je to opravdu velmi silná vůně, která se drží na kůži a jen tak neodejde.
Moje druhá aplikace probíhala jinak. Řekla jsem si, že když se to tak špatně roztírá, zkusím to dát na vlhkou pleť - jako oleje. A vida - to pomohlo. Stačilo opravdu 5 kapek a sérum bylo hezky rozetřeno. Vstřebávací schopnost se ale bohužel nezlepšila a ráno jsem se probouzela s viditelně mastnou pletí.
Tohle všechno bych ale ještě přežila, kdyby to mělo nějaké zázračné účinky. Ale ty se prostě nedostavily. Naopak bych řekla, že se mi začly tvořit pupínky, jelikož mi to tak nějak ucpalo pleť a ta potom nemohla dýchat. Teď mi trůní v lednici a zkusim ho dát ještě mamce, jelikož má přecejen jiný druh pleti, jí by to třeba mohlo vyhovovat.
Za 35 ml zaplatíte 362 Kč.




Co vy a kosmetika Karla Hádka? Na co nedáte dopustit a co vám naopak nevyhovuje?

Mějte krásný den

3 komentáře:

  1. Hádka mám moc ráda, ale ne vše mi sedlo. Přesně tohle lipio jsem taky měla, na mě se vstřebalo dobře, mastná jsem nebyla, ale ta "vůně" byla opravdu příšerná, tohle by se na den používat vůbec nedalo a přítel mě na noc chtěl z postele kvůli tomu vyhánět... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani se nedivím =oD nic proti přírodním vůním, ale co je moc, to je moc...

      Vymazat
  2. Já se chystám vyzkoušet růžové tonikum, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)