5. září 2013

Krém na ruce - Bione cosmetics

Krásný večer,

troufám si říct, že Bione kosmetika se pomalu, ale jistě dostává do povědomí více a více lidí a myslím si, že právem! Tahle česká značka je velmi nenápadná, s takovými "starými" obaly a nedá se koupit v běžné drogerii. I tak ale stojí za chvíli pátrání, protože obsahuje velmi zajímavé kousky se neskutečně příznivé ceny! O této značce budete na mém blogu slyšet více, jelikož od nich vlastním asi 7 produktů. Dnes tedy malá recenze o krému na ruce.


Abych byla upřímná, obaly se mi opravdu nelíbí. Jsem trochu ten typ člověka, co si dokáže koupit nějakou věc jen proto, že má kouzelný obal. Někdy ale přecejen zvítězí tak trochu zdravý rozum, a povznesu se nad obal a hledám, co je skryto uvnitř.
Tento balzám na ruce obsahuje rostlinné extrakty, je středně tučný, výživný, ochranný a hydratační. Obsahuje olivový olej, olej z konopí, šťávu z granátových jablek a extrakt z měsíčku. Dodává pokožce řadu antioxidantů, biominerálů, vitamínů, karotenoidů a chlorofylů. Je navíc ještě doplněn o vitamín B8, glycerin, bambucké máslo, panthenol, allantoin a vit. E. Krém je bez parabenů a silikonů.
Pokud se podíváte na složení, nestačíte zírat. Tohle je prosím složení krému za 29 Kč!!!

Konzistence je opravdu taková tučnější, ovšem při rozmazávání na rukou jakoby taje a hezky se rovnoměrně rozprostře po rukách. Vstřebává se celkem rychle a nelepí! 

Co je pro mě kámen úrazu je parfemace - mě přijde strašně moc silná! Bude to nejspíš to granátové jablko - což, mě tyhle vůně nevadí, ale všeho s mírou. A tady mám pocit, že to trochu přehnali a ten krém z rukou cítím opravdu při každém pohybu, což mi trochu vadí. Na druhou stranu - vůně je natolik individuální záležitost, že si krém musí každý očuchat sám =o) I kdyby vám pak vůně nevyhovovala, jistě přežijete investici 29 Kč. Mezi námi - jistě každý utratil mnohem větší peníze za něco, co mu později nějakým způsobem vadilo.

Seženete v drogerii Pemi v Praze, nebo všude, kde se značka Bione prodává. Mám pocit, že jí mají i v některých Tetách, ale určitě ne ve všech. Pak je tu také možnost e-shopů. Krém má 75 ml, je takový maličký akorát do kabelky. Bione ovšem vyrábí i velké množství jiných krémů na ruce s opravdu božskými vůněmi - mrkněte na ně ZDE a čekejte recenze na výrobky na vlasy i pleť.
Máte zkušenosti s výrobky Bione cosmetics? 

Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. To chci! ;) Od Bione mám vlasovou vodu s klíčky a hydratační tonikum a obé je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Bione kupu věcí a nic mi nepřijde jako propadák :)) rozhodně je to super značka, levná a kvalitní :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)