21. září 2013

Freeman - pleťové masky, peeling a balzám na nohy

Krásné odpoledne,

přináším po delším čase celkem obsáhlou recenzi na několik produktů značky Freeman. Abych byla upřímná, tuhle kosmetiku jsem jeden čas nakupovala ve velkém - ovšem né kvůli nějakým zázračným účinkům, ale kvůli těm nádherným obalům. Tak a teď mě ukamenujte - ano i já se nechám zlákat obalem, i když na něm ve finále vůbec nezáleží. Máte to taky tak? =oD


Dnešní článek bude tedy o maskách, peelingu a balzámu na nožky. V některém z budoucích dílů vám přinesu recenzi na organickou řadu, kterou taktéž vlastním.

KAOLINOVÁ PLEŤOVÁ MASKA - avokádo a oves
Prvním produktem je maska, která má za úkol hloubkově čistit póry, zmenšovat je, zpevňovat a vyhlazovat pleť. Obsahuje kaolinový jíl, avokádo, oves a vitamín E. Má odstraňovat přebytečnou mastnotu a nečistoty, obnovovat rovhováhu pleti a zanechat jí svěží a tonizovanou.
Obaly tedy komentovat nebudu, jelikož jsem se k nim vyjádřila hned na začátku článku. Použití je klasické jako u většiny masek - nanést, nechat zaschnout a smýt vlažnou vodou. Pokud jde o složení, docela se mi líbí...až na pár parabenů na konci složení:
Co se týče vůně, mě je docela příjemná. Je celkem jemná a nevtíravá, ale po dobu aplikace jí určitě na pleti ucítíte. Nevím, jak bych jí přesně popsala - je to taková bahýnková vůně nejspíš s tím avokádem. Ale vadit by vám neměla. Rozhodně to není nic jako žabinec.

Nanáší se krásně. Konzistence je sice velmi tuhá, ale při roztírání taje a dá se rovnoměrně rozvrstvit po celém obličeji. Při aplikaci necítím žádné štípání ani stahování, to nastává v okamžiku, kdy maska začne zasychat. Po zaschnutí máte dojem, že nemáte témeř žádné mimické svaly - jelikož s nimi nemůžete pohnout. Mě tenhle pocit nevadí - přecejen, maska má za úkol stahovat. 

Umýt nejde uplně snadno, ale efekt je pak vidět. Pleť je opravdu taková svěží a vyčištěná. Nějaké póry to ven vydoluje, ale zase zázrak na počkání to taky není. Navíc je po použití pleť opravdu vysušená, takže i já se svoji mastnou pletí dávám hned krém. Dávám tedy 6/10. Rozhodně vám ale nějakou dobu vydrží, jelikož balení má 150 ml a stojí kolem 170 Kč, když chytnete akci, tak i 99 Kč =o) pokud máte strach, jestli vám bude vyhovovat, v drogériích lze i koupit i malý pytlíčkový vzoreček, který vám vystačí na několik použití.

DETOXIKAČNÍ PLEŤOVÁ MASKA - čokoláda a jahody
Měla by pleť vypínat a minimalizovat vzhled velkých pórů. Je obohacena extraktem z jahod, který tonizuje pleť, dále obsahuje bambucké a kakaové máslo, které pleť vyživují a hydratují. Je prý ideální pro T-zonu a normální a suchou pleť.
Začala bych vůní, jelikož ta je jedním slovem nádherná. Naprosto jasně v ní cítím čokoládu a jahody, po čokoládě má i barvu, takže po nanesení si připadám jak když jsem to přehnala se solárkem =o)).
Složení je podobné, jako u předchozí masky:

Je o něco méně hutná, jako ta avokádová a nanáší se opět skvěle. Dá se dobře korigovat, jestli chcete nanést pouze tenkou vrstvu, nebo pořádně silnou. I když není primárně určena pro můj typ pleti, chtěla jsem něco výživného a hydratačního, abych pleť netrápila jen vysušováním. Tento bod splňuje bez debat. Po jejím smytí nemám vůbec pocit pnutí ani vysušení, pleť je jemná a hydratovaná. 

Takhle to vypadá blbě, že? =oD
Jelikož ale moje pleť je velmi náchylná na ucpávání pórů, dlouhodobě by mi určitě nedělal dobrotu obsah bambuckého a kakaového másla - proto jí tedy používám cca 1x měsíčně. Dávám 8/10.

ANTISTRESOVÁ PLEŤOVÁ MASKA - s minerály z Mrtvého moře
Tato maska by měla pleť čistit, zklidňovat a uvolňovat póry a odstraňovat přebytečný maz. Obsahuje minerály z Mrtvého moře, levanduli a bergamot. Je určena pro všechny typy pleti.

Koupila jsem pouze pytlíčkové balení na dovolené, i tak ale mohu podat recenzi, jelikož mi vzoreček vystačil asi na 8 - 10 použití. Parfemace jsem se trochu obávala, jelikož vůni levandule opravdu nemám ráda - jaké bylo moje překvapení, když mi maska levanduli vůbec nepřipomínala. Spíš možná ten bergamot společně s nějakou květinovou vůní. Je ale velmi jemná, takže toho se nemusíte obávat. Velký boom tato maska nastala hlavně kvůli barvě - taková jako je na pytlíčku je i ve skutečnosti. Musím říct, že je to opravdu zábavné a vypadá to vtipně. 
 Nanáší se stejně dobře jako její kolegyně, nechávám jí zaschnout a šup s ní pod vodu. Musím říct, že na mojí pleti má nejspíše nejlepší účinky. Pleť je jemná a hladká, póry jsou vyčištěny jen některé, ale při pravidelnějším užívání ten výsledek doopravdy docela vidět je. Navíc opět nevysušuje a je moc příjemná. Dávám tedy 9/10, ale plné balení nejspíš nekoupím čistě z toho důvodu, že mám masek hodně a chci alespoň nějakou spotřebovat, než budu kupovat další.

PLEŤOVÝ PEELING - meruňka
Od pleťových masek se přesouvám k peelingu na pleť. Měl by hloubkově čistit a odstraňovat hrubé a suché pleťové buňky. Obsahuje extrakty z meruněk, vitamín C a E, drobné částečky ze skořápek vlašských ořechů. 
Nanáší se klasicky - na vlhkou pleť a jemnými krouživými pohyby masírovat - a pak smýt. Vůně je velmi příjemná, meruňková. Asi už víte o mé závislosti na všem meruňkovém, takže tohle mě nemůže nikdy omrzet. Co se týče funkčnosti - je tam bez debat. Peeling je trochu hrubší, což ale já mám ráda, takže to mi taky nevadí. Někomu s citlivou pletí by ale mohl dělat paseku...


Problém u mě překvapivě nastává ve složení - obsahuje mimo jiné také silikon, který je v celkové konzistenci krému hodně znát. Peeling velmi dobře klouže, ale...já mám pocit, jako kdyby mi na pleti dělal neprodyšnou vrstvu, díky které pleť nemůže vůbec dýchat. Bohužel mi to dost vadí, a tak ho už na pleť nedávám, ale vyplácám ho na tělo - škoda. Jinak by byl fajn a svoji funkci by splnil.

 Dávám tedy 2/10 - za tu parfemaci =oD Pokud chtete i tak tip na meruňkový peeling s lepším složením, mrkněte SEM.

ZJEMŇUJÍCÍ A STIMULAČNÍ EMULZE NA NOHY - pepermint a švestka
Posledním produktem, který bych vám dnes ráda ukázala je tahle emulze na tlapky. Má hydratovat a pomáhat zjemňovat suchou a hrubou pokožku chodidel. Obsahuje přírodní extrakty z pepermintu, švestky a oleje čajovníku.

I když už je definitivně pryč období, kdy potřebujeme mít nožky v nejlepší formě, neměli bychom zanedbávat jejich péči ani v nastávajícím zimním období. Vůně krému je krásná - jasné švestky a mírný závan pepermintu - rozhodně žádná žvýkačková ani silně mentolová vůně - opravdu příjemná a svěží. Konzistence je celkem dost tekutá, spíš bych jí přirovnala ke gelu. Roztírá se velmi snadno, okamžitě se vstřebává a zanechává nožky hydratované a heboučké. Nejlepší na něm se mi zdá skutečnost, že jsou pár minut po aplikaci nožky suché a díky tomu můžete okamžitě obout botky a jít - neexistuje žádný problém s klouzáním chodidel v botkách nebo na podlaze. Jak kdyby obsahoval nějaké pudrové částice.

Používala jsem ho i v létě, kdy ale bohužel nestačil svojí hydratací. Určitě by byl tedy velmi vhodný třeba na ráno - namazat a hned jít - to bez debat. Na noc by bylo lepší použít něco výživnějšího a klidně i mastnějšího. Na zimu si ale myslím, že bude naprosto dostačovat i na noc a pokud nemáte větší problém s tlapkami, určitě bude pro vás dobrou volbou. Určitě tedy doporučuji a dávám 10/10. Na závěr musím opět upozornit, že jde opravdu o obří balení o objemu 150 ml, takže za cca 150 Kč dostanete výrobek, který vám vydrží velmi dlouhou dobu - už i proto, že je ho potřeba opravdu málo.

To je pro dnešek vše, budu ráda, když mi do komentářů napíšete vaše zkušenosti s kosmetikou Freeman.

Přeji krásný víkend







8 komentářů:

  1. Zrovna před pár dny jsem si v akci v Rossmannu koupila svou první Freeman masku - kaolinovou s acai. Škoda, že jsem nenarazila na tu detoxikační, sáhla bych spíše po ní, tak snad příště. Na druhou stranu, rozhodovala jsem se mezi ní a meruňkovým peelingem, tak snad jsem neprohloupila, podle tvého popisu by mi taky nevyhovoval...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On jako ten peeling není špatný, ale mě prostě vadí ten pocit... Každopádně třeba ten peeling od Alverde je daleko lepší :) tu kaolinovou masku jsem v obchodě taky viděla, ale netušim jaká je, ani snad jsem nenarazila na žádnou recenzi, tak doufám, že o ní taky po čase napíšeš :))

      Vymazat
  2. Tu modrou jsem měla a nic mi to s póry neudělalo :( Balíček mi vystačil an 2 použití, těch 8-10 mi hlavička nepobírá :) Levanduli jsem v ní taky necítila, přišla mi taková ovocněkvětinová :)
    Ale dost mě navnadil švestkový krém na nožky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No opravdu mi vystačil na min. 8 použití :)) já dávala teda ale jen tenkou vrstvu :) ten krémík na nožky je super a moc hezky voní :)

      Vymazat
  3. Mam avokadovou a acai masku, ale obe dve me teda docela vysusuji, ale pory stahnou opravdu pekne a mam pocit vyhlazene pleti. Na druhou stranu za to vysuseni mi to nestoji. Ale od Freemana ted miluju telovy peeling s granatovym jablkem, obsahuje castecky cukru a krasne voni...ten fakt doporucuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem po něm taky pokukovala, ale já si tělový peeling vyrábim sama - dost na tom člověk ušetří =o))

      Vymazat
  4. Mám masku od Freemana - takovou fialovou s antioxidanty a je skvělá. Mám mastnou pleť a maska mi pleť prozáří a zbaví nadbytečné mastnoty - je opravdu skvělá ! Teď zkouším peeling od Freemana ze vzorečku a i ten krém na nohy mám ve vzorku, tak uvidíme, jaké to bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po té fialové jsem už taky koukala :) budu muset koupit aspoň vzoreček, takže díky za tip :) snad budeš s peelingem a krémem spokojená :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)