13. září 2013

Liebster award

Krásné odpoledne přeji,

jste svědky mého historicky prvního tagu :) nominovala mě milá eM přesně v den mých 20. narozenin, čímž bych jí chtěla poděkovat za milý dáreček :) ačkoliv teď mám velmi hektické období, našla jsem si chvilku k sepsání tohoto tagu, abyste se o mě dozveděli také něco málo víc, než jen to, že jsem kosmetický maniak :D

5 pravidel:
1) řekněte o sobě 10 věcí
2) odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala
3) vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat
4) nominujte nejméně 5 bloggerů, které mají méně než 200 čtenářů
5) informujte je o nominaci

10 věcí o mě:

1) neumím si představit chodit s nenalakovanými nehty
2) moje druhá závislost hned po kosmetice je papírnictví - miluju všelijaké bloky, desky, sešity a pomůcky - jako menši jsem sbírala propisky a dodnes jich tu mám neuvěřitelnou kupu a stále přibývají :D
3) miluju boty - hlavně ty na podpatku, a mám jich už slušnou sbírku, i když je potom příliš nenosím :))
4) z ročních období mám nejraději léto a podzim, naopak zimu ráda nemám - leda za oknem :)
5) nevěřím na náhody - věřím, že vše se děje z nějakého důvodu
6) nemám ráda sport - raději jdu na procházku
7) jsem chronický "odkladač" - všechny nepříjemné povinnosti odkladám, dokud to jde a pak si stěžuju, že už to nemůžu stihnout ( hlavně u učení na zkoušky )
8) miluju řízení auta
9) opravdu ráda vařím, i když se mám stále ještě co učit :)
10) nesnáším zkoušení oblečení v obchodech - a tak si zkouším jen kalhoty a boty... To ostatní vždy trefím od oka

OTÁZKY OD EM

1) Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?
- jsem milovník asijských jídel - takže čínu v jakékoliv podobě nikdy neodmítnu :)

2) Oblíbený čaj
- všechny :) mám ráda jakýkoliv zelený, ovocný a bílý :) je ale pravda, že černý čaj úplně nemusím, ale nevadí mi

3) Dvě barvy, které se nejčastěji objevují v tvém šatníku
- hlavně béžová a bílá, jelikož s těmi se dá skombinovat všecko, ale barvy mám ráda a od každé mám něco :)

4) Jaké jsi znamení zvěrokruhu
- panenka :))

5) Kterou mňamkovou příchuť v kosmetice nesnášíš a kterou naopak můžeš kdykoliv?
- na tuhle otázku by asi nejlépe odpověděl můj post o top vůních kosmetiky ZDE - ale abych to shrnula - nejvíc miluju meruňku, nejmíň levanduli :)

6) Dvě značky dekorativní kosmetiky, které nejčastěji používáš?
- tady nemám jednoznačnou odpověď - Everyday minerals, Regina, Maybelline, Alverde a mnoho dalších

7) Co z dekorativky nepoužíváš vůbec??
- rozjasňovač, tužky na oči, sypké pigmenty a konturovací tužky na rty

8) Kosmetický přípravek, bez kterého si neumíš představit den
- odličovače a různá čistidla :)

9) Jaký je tvůj kosmetický sen? Máš nějaký? 
- abych řekla pravdu, tak asi ne :)) je pro mě přirozené, že stále chci zkoušet něco nového a něco lepšího, než mám teď, ale není to žádný můj sen :) prostě mě to bavi :))
- ovšem mým snem by bylo, aby se vyrábělo daleko více BIO a přírodní kosmetiky a aby byla lépe dostupná - což ovšem není v mých silách :))

10) Co ty a sociální sítě? Jaký máš k nim vztah??
- respektuji je jako komunikační prostředek :) jsem díky nim v kontaktu s kamarády a ráda sdílím fotky s nimi, ale vyrostla jsem z doby, kdy jsem hlásila každou svoji činnost na facebooku :)) do určité míry si tedy chráním své soukromí, které bohužel sociální sitě moc nerespektují... Ale za to nemǔže server, ale uživatelé, tudíž je to každého věc jak se k tomu postaví :)

10 OTÁZEK PRO VÁS

1) Co máš na sobě ráda a co bys naopak zlepšila?? /vlastnost, vzhled,.../
2) Sbíráš něco? Příp. co a proč - mimo kosmetiky :))
3) Co na ostatních nemáš ráda, ale sama to děláš?
4) Čeho máš ve své kosmetické sbírce nejvíc? /tvářenky, stíny, korektory,.../
5) 5 kosmetických věcí, bez kterých si neumíš představit svůj život
6) Parfumerie nebo drogerie?
7) Jsi ranní ptáče nebo večerní sova?
8) Oblíbené roční období a proč?
9) Tvoje oblíbená snídaně
10) Tvoje dosud nejlepší dovolená


Nyní bych měla nominovat 5 bloggerů, a předat jim tak štafetu :) pokud se nebudete zlobit, pozměním si v tomto bodě trochu pravidla. Jelikož tento tag už zpracovalo mnoho blogerek a mě by trvalo miliardu let najít ty, kteří tag ještě nezpracovaly, ale splňují podmínky, nominuji tímto všechny, kdo můj blog čtou :) blogerky, které tag ještě nedělali, nechť tak učiní a vy, kteří blog nemáte, ho zpracujte do komentářů pod tímto článkem :) budu se těšit na vaše odpovědi :)

Mějte krásný den 

Vaše Mája 










2 komentáře:

  1. Tak já zase pro změnu nestíhám číst své oblíbené blogerky - jé tak já Ti dala tag k narozeninám, to je tak hezké, ale kdybych to tušila, tak třeba pošlu spíš přáníčko :-)...Gratuluji ke krásným dvacátým!!! Hodně zdravíčka a vůbec všeho :)...Teda já žasnu, jak se v té první desítce shodujeme - kromě těch bot (které bych teda chtěla, ale raději utrácím za kosmetiku a je to znát...:)a toho odkládání, což se snažím nepěstovat (ale poslední dobou musím z pudu sebezáchovy odkládat hodně věcí) se shodneme na všem. Moc pěkně si to zpracovala!!! Tak ať se Ti daří!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, ty jsi sluníčko :) každý tvůj komentář mi vykouzlí úsměv na tváři :) děkuji za přání - samozřejmě jsi o mých narozeninách nemohla vědět, o to to bylo hezčí - taková hezká náhoda :) to tedy koukám, že se shodujeme - těší mě, že v tom nejsem sama :D měj se krásně :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)