4. října 2013

Spotřebováno

Krásné odpoledne přeji,

po veeelmi dlouhé době jsem tu opět s článkem, co jsem za poslední dobu spotřebovala. Je toho žalostně málo, ale nedá se svítit a jsem ráda za cokoliv, čemu se mi podařilo podívat na dno. 


SALOOS - hydrofilní odličovací olej - meduňka
Toto je moje druhé vypotřebované balení. Předtím jsem měla ylang a byla jsem s ním moc spokojená. Ani tento není vyjímkou, i když je pravda, že při použití na oči mě trochu štípal, což mi ten ylangový nedělal, ale je to zřejmě dáno druhem esenciálního oleje. Odlíčil dobře a byl mi příjemný, nemám co bych vytkla. Znovu už ale nekoupím, jelikož teď používám jiný druh odličování.

NOBILIS TILIA - hřebíčková a mateřídoušková pleťová voda
První, čeho si u nich všimnete, je naprosto věrná vůně. Pravý hřebíček a pravá mateřídouška, nic víc, nic míň. Svojí funkci plní dobře. Nevysušují, nepálí a pleť odlíčí. Znovu už nekoupím, jelikož momentálně pleťové vody nepoužívám.

ALVERDE - tonikum pro nečistou pleť se spraší
Tohle byl jen vzoreček z DM, kupovala jsem si ho, když jsem jela na dovolenou jako cestovní balení. Po otevření mě překvapil hrozně silný alkoholový odér.  Jistě - tonika jsou většinou s příměsí alkoholu, ale tohle byla docela síla. Pleť vyčistil dobře, ale aplikace mi byla docela nepříjemná a několikrát mě i pálila pleť, takže znovu už nekoupím.

ALVERDE - korektor
Tenhle korektor jsem měla opravdu moc ráda. Nežmolkoval, držel na svém místě, velmi dobře kryl a byl v opravdu světlém odstínu. Ještě tam kousínek zbyl, ale aplikace už mi dá víc práce, než užitku, proto letí do koše. Znovu nekoupím, jelikož mám velmi podobný od Catrice. 

ALVERDE - vlasová maska pro lesk vlasů s meruňkou
Nádherně voněla a vlasy byly po ní uhlezené, vyživené a prostě pěkné. Zmiňovala jsem se o ní i v mém článku o maskách na vlasy. Jelikož mám teď zásoby jiných přípravků na vlasy, znovu nekoupím, ale někdy v budoucnu bych se nebránila =o)

Toť vše, příště to snad bude lepší. Chystám do budoucna několik článků na téma mé pleti, která se zbláznila a  já už s ní půl roku válčím - a konečně vyhrávám. Nevím, jak budu časově zvládat, ale blog jsem zakládala pro radost, abych se mohla se svými zkušenostmi podělit s dalšími, tudíž mějte prosím trpělivost a pochopení. Mějte se krásně a užívejte podzim!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)