15. března 2014

NEW IN - World of beauty and spa

Krásný večer,

konečně se mi podařilo tak nějak ustálit svůj život a to se odrazilo i na stavu mé kůže a ačkoliv to ještě zdaleka není ideální, je to podstatně lepší a já už nemám chuť zamknout se doma a nevycházet ven... I když se v mém životě stále děje mnoho zásadních změn, vše se mi daří podle mých představ a proto bych ráda začala znovu přispívat na blog, protože témat mám nespočet a vyzkoušených nových produktů ještě více. Dnešní článek bude new in, aneb co jsem si pořídila na veletrhu kosmetiky World of Beauty and Spa.


Předem jsem si zjistila, jaké značky na veletrhu budou k mání - abych se vyhnula zmatenému pobíhání a tlačení se v davu jen proto, abych nakonec zjistila, že nic z toho nepotřebuji. Ze značek jsem šla jednoznačně po Milani, Sleeku a Jordaně. Oční krém od Sea of spa byla též naprosto plánovaná koupě.


Pořídila jsem si celkem 5 tvářenek - dvě od Milani - vlevo na fotce zapečená 05 Luminoso a hned vedle limitka 08 Tea rose. Jsou to obě nádherné barvy, které jsou na nadcházející jaro jako dělané. Od Jordany jsem si odnesla 3 - zleva 43 Peach blossom, 33 Sandalwood a 20 Sienna.
Sleek mě lákal už pekelně dlouho, a to hlavně jejich proslulé paletky... i tu jsem nakonec jednu odnesla, ale o tom později. Na rty jsem si odnesla 3 produkty - Pout polish v odstínu 964 Peach perfection - což je lehoulince zabarvený balzám který voní úžasně po medu. Dalším byla rtěnka v odstínu Naked - naprosto nude barva, které já mám nejraději a Pout paint - barvu na rty, která je obrovsky pigmentovaná a je v krásném slušivém růžovo-nude odstínu 161 Minx.


K již zmiňované paletce vám toho mnoho nepovím, jelikož jsem jí ještě neozkoušela a skoro je mi líto na ní sáhnout. Asi jste poznali, že se jedná o paletku Au Naturel, která je plná béžovo-hnědých odstínů - tedy takových, v kterých se cítím nejlépe. Do budoucna ovšem nevylučuji nákup dalších barevných variant.


Poslední věcí, kterou jsem koupila byl oční krém pro všechny typy pleti od Sea of Spa. Krém má hutnější konzistenci a je strašně příjemný. Víc vám toho ještě nepovím, ale nebojte - na všechny produkty po nějakém čase udělám podrobnou recenzi.
Celkově jsem byla s výběrem na veletrhu spokojená a v září se tam určitě podívám znovu.

A co vy??? Byly jste na veletrhu a co pěkného jste si pořídili? Příp. dejte typy, co nemám příště minout.

Přeji krásný zbytek dne
Vaše Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)