20. března 2014

Bioderma Hydrabio

Krásné slunečné odpoledne,

jelikož hydratace není nikdy dost, představím vám dnes dva pomocníky z řad lékárenské kosmetiky. Abych se přiznala, nikdy mě nelákala lékárenská kosmetika...vždycky jsem měla dojem, že je akorát předražená a splní stejnou funkci, jako kdeco z drogérie - ó jak jsem se mýlila! Nebýt mých problémů s pletí, asi bych tyto vody nikdy neprobádala...a tady vidíte, že nakonec všechno zlé je k něčemu dobré.


Dnes tedy  bude řeč o hydratačním krému a séru od Biodermy. Kupovala jsem je z nouze ve chvíli, kdy jsem měla pleť v nejhorším stavu v jakém kdy byla, a v důsledku antibiotické léčby se mi pekelně vysušovala a dělaly se mi šupinky. Nesnesla jsem nic jiného, než krémy z lékárny - a když jsem šla koupit pouze sérum, objevila jsem tenhle výhodný balíček, kdy koupíte krém a dostanete k němu sérum zdarma. Několik dní na to jsem capkala koupit ještě testovací balíček, v kterém bylo 15 ml sérum, krém a ještě pidi micelární voda, kterou už jsem spotřebovala a vyhodila.


Malá balení jsem kupovala z důvodu cestování, abych nemusela tahat ta velká balení. Zkušební balíček vyšel na 100 Kč, což je super alternativa, pokud si chcete krémy vyzkoušet, zda vám budou sedět. Z 15 ml už přecejenom něco poznáte, protože vydrží docela dost dlouho. Výhodný balíček plných velikostí mě potom vyšel kolem 550 Kč.


Balíček tedy obsahuje Hydrabio Legére, což jak vidíte na obrázku je lehký hydratační krém a Hydrabio Sérum.

HYDRABIO LEGÉRE
Krém má 40 ml a je zabalen v plastovém obalu s naprosto skvělou pumpičkou, která dávkuje celkem malé množství, což je vždycky lepší, než kdyby vám to na jedno "pumpnutí" vychrstlo půlku lahvičky do ruky. Designu bych nemohla nic vytknout - je takový lékárenský, čistý, ale vkusný a pěkný.
Krém by měl splňovat především navrácení hydratace dehydrované pleti, k čemu je primárně určen. Nečekejte tedy žádné vedlejší účinky - vrásky vám to nevyžehlí a pupínky nezahojí. V tomto směru by mohlo být spoustu lidí zklamaných, jelikož krém prostě "jen" hydratuje.
Konzistence je veeelmi lehké, což ocení majitelky smíšené a mastné pleti. Ihned se vsakuje a netvoří neprodyšnou vrstvu. Jelikož jsem velmi náchylná na ucpávání póru, ani to se nekonalo - což tak nějak očekávám od krémů z lékárny. Vůni má jen úplně lehkou a nevýraznou, takže jsem přesvědčená, že nikomu vadit nebude. Hydratuje perfektně a i mojí pleť po antibiotikách dokázal dát zase dohromady. Jednoznačně doporučuji!

HYDRABIO SÉRUM
Největší rozdíl je v konzistenci - sérum je gelové konzistence, ale né zase tolik řídké, aby vám stékalo z prstů. Vsakuje se naprosto bez problémů a nevytváří žádný povlak na pleti, i když nutno podotknout, že několik minut po aplikaci na tváři lepí. Mě tohle nijak nevadí a neodradilo mě to od jeho používání. Co se týče účinků, měl by být ještě o něco koncentrovanější a více hydratovat než krém. Původní záměr v jeho používání je nejspíš stejný, jako ostatní séra - aplikovat ho pod krém. Já ho aplikovala samostatně, jelikož na mojí mastnější pleť by to byla příliš veliká zátěž. Na úroveň hydratace si opět nemůžu stěžovat - kdybych je měla porovnat, řekla bych, že hydratují tak nějak stejně. Čekala jsem možná od něj něco víc, ale na druhou stranu splnil, co měl a mohla bych jej také doporučit.



Ještě je tu otázka složení a co si budeme povídat - příroda to není...posuďte samy:


Docela překvapivé je, že i když krémy obsahují silikony, pleť mi neucpávají... a všímám si toho i u dalších produktů, které mám...zjevně mi silikony neubližují...a to mám pleť dost citlivou.

Obecně jsem s krémy maximálně spokojená a jelikož už je asi dlouho mít nebudu, nebránila bych se opětovnému nákupu. Obzvláště lidé, kteří trpí na ucpané póry, ale přecejen potřebují jistou dávku hydratace, to bude ideální řešení.

Jakou máte vy zkušenost s krémy z lékárny?

3 komentáře:

  1. To je tak schovanej blog, že se sem člověk dostane jenn hroznou náhodou a omylem :( a přitom se mi už na první pohled líbí, taková škoda :(!!!

    Musím říct, že Hydrabio a obecně Bioderma mi nějak nesedí. Těžko říct proč, když si vybírám přípravky pro citlivou pleť a vůbec takové, které potřebuje. Ne. Ani micelárka, ani řada Hydrobio, ani opalovací krémy. Silikony to není, ty naopak snáším velmi dobře a musím říct, že mi nevadí, i když jinak mám ráda přírodní péči, tak jim se nevyhýbám.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář :))) to je tedy zvlástní - co zkusit Avéne?? Mám s ní tu nejlepší zkušenost :P

    OdpovědětVymazat
  3. O krémech od Bideormy jsem už docela uvažovala, tak možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)