4. listopadu 2013

Tip na nákup - Saloos

Krásný večer,

přináším vám rychlý tip na voňavou novinku od firmy Saloos :) Pokud jste milovníci bio věciček, které jako bonus ještě nádherně voní, nebo byste třeba jen rádi potěšili své blízké krásným dárečkem, určitě mrkněte na novinky, s kterými Saloos přichází. Jedná se o bio tělové peelingy s dokonalými parfemacemi - čokoláda, levandule-tea tree, mojito a růže. Dnes jsem je už viděla v prodeji :) 





Fotky i detailní popis produktů i s cenami najdete ZDE!

A také se mi doneslo, že Balea vytvořila svá tělová mléka do sprchy, stejně jako je má Nivea a je to velký hit. Uvidíme, jestli se dostane do Česka a jak si povede ve srovnání s Niveou.

To je pro dnešek vše, mějte krásný zbytek dne!

4 komentáře:

  1. Ty peelingy prostě musím mít, zdají se mi dokonalé! Škoda, že zrovna mám doma tělových peelingů víc než dost :D. A Balea sprchová mléka, to je zajímavé, ta jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu peelingu asi taky neodolám :D ty Balea sprchová mléka jsem taky ještě neviděla, ale mají je na německých stránkách DM, tak snad taky dorazí k nám :)

      Vymazat
  2. Já už jeden mám doma a doporučujuuu!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)