25. listopadu 2013

Co dál?

Krásné odpoledne,

články podobného typu nemám ráda, ale přijde mi fér vám vysvětlit, proč se tu už delší dobu nic neděje... Když jsem založila tento blog, chtěla jsem, aby to bylo místo, kam se budou čtenáři rádi vracet, kde najdou cenné rady a inspiraci a chtěla jsem dát do svých článků i něco ze sebe. Nešlo mi o to lámat rekordy ve sledovanosti, dostávat věci zdarma a dávat každý den 2 články. Mělo to být místo, kde se sejdou lidé se stejnou zálibou. 

Důvodem mé neaktivity byly zpočátku zdravotní, nyní spíše estetické. Už dlouhou dobu válčím s šíleným akné, které se mi udělalo krátce před mými 20. narozeninami...mám obličej samý bolák a krupičku na celých tvářích i bradě...a už nevím, co s tím... Moje láska ke kosmetice je stále stejná, ale bohužel při pohledu do zrcadla nemáte náladu na nějaké zkrášlování nebo přemýšlení, který krém je lepší, nebo jakou řasenku dneska použiju. Mám momentálně kosmetiku jako nutnost, aby to, co se mi stalo s obličejem, nebylo tak vidět...a co vám mám povídat - při jakémkoliv pokusu o líčení vypadá všechno ještě hůř, než bez něj...Takže není ani nálada, abych vám přinášela nějaké články a informace, jelikož by se má negativní nálada zcela jistě projevila i na nich a to já nechci. 

Dost už bylo truchlení, pokusím se zase brzo vrátit, protože věřím, že jednou najdu příčinu, proč se můj obličej takhle zbláznil a dám ho zase do pořádku - a pak mě tu máte opět v plné parádě! Děkuji mým čtenářům! I když je můj blog začínající, baví mě právě díky vám!

Vaše Mája

6 komentářů:

  1. Držim palce, ať se všechno lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Májo, doufám, že brzy příjdeš na to, co Tvou pleť vlastně tak zlobí a držím Ti pěsti ať to zvládneš. Chápu, že psát o kosmetice, když zrovna pleť vyvádí psí kusy a člověka pěkně trápí, není moc motivující. Hlavně ať Tě blog stále baví! Drž se a měj se moc hezky!! Určitě bude lépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji eM za moc milá slova, hřeje mě to u srdíčka! K blogování se určitě vrátím, jen co se budu cítit trochu lépe... a věřím tomu, že to přijde =o) taky se měj krásně! =o)

      Vymazat
  3. To me mrzi, sama to znam jenom kdyz se mi kolem toho obdobi "hormonalni boure" objevi par pupinku, cloveka nebavi neco zamazavat a schovavat..:-/ vim, ze si holky s problematictejsi pleti pochvalovaly praktiky caroline hirrons, ze maji ted plet jak detskou prdylku.:)..budu drzet palce a verim, ze se to zlepsi.;)
    Zuza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline Hirrons, to je pojem :) uvidíme, jestli někdy zkusím něco z jejích rad :) naštěstí to vypadá, že jsem konečně našla způsob, jak se pupínků zbavit, takže jestli to pomůže, určitě dám echo i na blog :) děkuji za hezký komentář, potěšil mě :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)