12. května 2013

Saloos - bio karité Rakytník


Pochybuji, že by se ještě našel někdo, kdo o české bio kosmetice Saloos ještě neslyšel. Jelikož mám doma výrobků této firmy tolik, že bych si mohla otevřít vlastní obchod =oD, rozhodla jsem se začít se sérií recenzí těchto výrobků. Snad vám pomohou v rozhodování, co koupit =o)

BIO KARITÉ - RAKYTNÍK

Jedná se o bambucké máslo s olejem z rakytníku řešetlákového. Podle oficiálního popisu poskytuje ochranu před volnými radikály. Omezuje tvorbu vrásek a je velmi účinný na kožní onemocnění, akné, ekzémy a lupénku. Má dokonce vysoce regenerační účinky po ozařování, popáleninách a drobých poraněních. Má být bez parfemace, vhodný i pro malé děti.

Musím se přiznat, že na cokoliv, co má ve složení rakytník, koukám jako na něco, co je léčivé. Tudíž takové výrobky nakupuji ve velkém. Jinak tomu nebylo ani zde. Po otevření mě ani nepřekvapila sytě oranžová barva výrobku, jelikož toto zabarvení způsobuje právě vyšší koncentrace rakytníku. Otázka ovšem nastala, jestli nebudu oranžová jako mrkev, až se tím natřu. Musím říct, že si jím natírám nejsušší místa ma těle - klouby a hlavně chodidla - která dokonale zvláční a ošetří drobné prasklinky. Je pravda, že lehké oranžové zabarvení dodává, ale pouze v silnější vrstvě.

Zkoušela jsem použít rakytníkové karité i na ooobrovský puchýř na noze...ani tady nezklamal. Puchýř zplasknul a utvořil se na něm jakýsi koláč zrohovatělé kůže, který se dalším používáním zjemnil a pak zcela samovolně a bezbolestně sloupnul. 

Konzistence je opravdu hodně tuhá, ale po sloupnutí takové svrchní tenké vrstvy se nabírá opravdu lehce a celkem rychle a dobře se roztírá na pokožce, které poskytuje opravdu silnou hydrataci. Zkoušela jsem i použití tohoto přípravku na akné, respektive na nějaký ten pupínek, který se mi čas od času objeví. Tady jsem ale příliš spokojená nebyla, jelikož pupínek samozřejmě nevysuší - jelikož je velmi mastný,  a navíc bambucké máslo mě osobně ucpává póry (na obličeji). Na pupínky mám ovšem lepšího pomocníka, o kterém se tu jistě ještě dočtete. 

Dokonalým pomocníkem je ale i na prasklinky rtů, popraskané koutky a opary. Léčí je astronomickou rychlostí a je velmi příjemný i jako prevence, místo balzámu na rty. Nutno ale říci, že na rtech nevydrží moc dlouho, jelikož k tomu ani není primárně určen, takže je nutná opakovaná aplikace, která mě ale nijak neobtěžuje.

Já mám 50 ml balení, které při mé frekvenci používáni, ovšem pouze bodově, vydrží veelmi dlouhou dobu. Kupovala jsem ho v drogerii DM, čehož teď celkem lituji, protože v těchto sítích je Saloos velmi předražený. Dala jsem za něj cca 175 Kč, na e-shopech a v bio obchůdcích jej seženete podstatně levněji a dokonce v různých velikostech. Nemám mu co vytknout, dávám 10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)