19. dubna 2013

Přírodní deodoranty

Dlouho jsem používala deodoranty a antiperspiranty z drogerie, jako je Nivea, Balea, Dove, Garnier a podobně. Ovšem co jsem objevila vlnu přírodní kosmetiky, všechny co jsem měla doma jsem vyházela a běžela do DM koupit nějaké přírodní. Lov byl úspěšný - koupila jsem rovnou 3 - dva od značky Alverde a jednu od značky Sebamed.

ALVERDE S MĚSÍČKEM

Tento deodorant je kuličkový. Pokud jde o mě - je mi jedno, v jaké formě deodorant je - jsem v tomhle dost nenáročná a beru vše. Obsahuje výtažky z měsíčku pocházející z biologického zemědělství, vonnou esenci z vilínu a neobsahuje alkohol a samozřejmě je bez obsahu hliníku.


Co se týče vůně - ještě nikdy mě nezklamalo nic s vůní měsíčku, spíš naopak....proto to pro mě byla jasná volba. Ani tady nedošlo k něčemu neočekávanému. Vůně je opravdu měsíčkovo - vilínová. Konzistence je bílá, neprůhledná - a toho jsem se trochu obávala...Naštěstí se nekoná žádné flekatění oblečení.
Výdrž je pro někoho, kdo se potí tak nějak normálně ( jako já ) naprosto dostačující. Nezabraňuje tak uplně pocení, ale zápachu rozhodně ano, ale přitom nepřekrývá vůni parfému.  Navíc při objemu 50 ml opravdu dlouho vydrží. Certifikace Natrue a Vegan je pouze příjemným bonusem. 10/10

ALVERDE LIMETKA-ŠALVĚJ

Nechtěla jsem znovu kuličkový aplikátor - chtěla jsem změnu, tak jsem si vybrala rozprašovač. Je s výtažky z šalvěje a s éterickými oleji z cedrového dřeva a palmového oleje. Neobsahuje syntetické vonné, barvící a konzervační látky, ani látky živočišného původu a látky na bázi minerálních olejů. Naopak ale obsahuje alkohol, což pro někoho může být problém. Já si ho zásadně neaplikuju po čerstvém holení - to by asi nedopadlo dobře =oD


S vůní už jsem tu byla poněkud "na vážkách"... V prodeji je totiž ještě s vůní třešní, takže jsem váhala, který vzít. Nakonec jsem se ale bála, aby mi sladká vůně třešní nepřerazila parfém, tak jsem vzala radši tento a rozhodně to nebyla šlápota vedle. Citronová vůně navíc s přírodním limetkovým a pomerančovým olejem na mě působí velmi jemně a svěže. Zápachu zabraňuje výborně, pocení ne ale to ani nemá v popisu práce.
Musím ale bohužel uznat, že se trochu lepí a déle zasychá, což mi trochu vadí, když zrovna pospíchám. Poté ale fleky na oblečení nedělá. 
Je ve větším balení - 75 ml - a bodíky mu dávám dolů za obsah alkoholu a mírnou lepivost. Certifikace stejná jako u kolegy - Natrue a Vegan. 8/10.

SEBAMED DEO ROLL-ON

V nabídce mě zaujal též deo roll-on od značky Sebamed. Zaujal mě takovým čistým obalem, jako kdyby signalizoval, že zaručeně musí fungovat! =oD Obsahuje vonné látky, brání tvorbě bakterií a pečuje o pokožku. Je bez alkoholu, takže ho směle můžete dávat na čerstvě oholená podpaží. Navíc má hodnotu pH 5,5, takže podporuje ochrannou funkci pokožky. Neobsahuje konzervační látky a je bez aluminiových solí!

Omlouvám se za otočenou fotku, nelze předělat (problémy s PC)

Začala bych vůní. No musím se přiznat, že když přičuchnu k celé lahvičce, cítím z ní velmi silně koncentrovanou svěží vůni citronu do záchodu =oD Můžu vás ale ujistit, že po aplikace je vůně velmi nevtíravá, svěží a příjemná.
Konzistence je průhledná, gelová. Opět se musí chvilku počkat, než zaschne - fleky na oblečení nedělá. Vydrží asi půl dne, poté je potřeba přetřít znovu ( pokud nejsou nějaká extrémní vedra nebo vy v posilovně ) =oD. Opět funguje výborně. Obsah je 50 ml a já dávám 9/10.

Až je doplácám ( což hned tak nebude ), chtěla bych zkusit nějaký další přírodní. Máte typ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)